Endelig meeen ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
4 synes godt om
9. november 2013

sweetheart

Hej tøser

Så fik jeg endelig positiv g test yuuuhuuu efter at have prøvet i 6 mdr. Vi er så super glade meeen jeg har det lidt somom jeg ikke tør være rigtig glad, er så bange for at der vil ske noget uventet

By the way, så jeg 4+4 i dag og har viiiiildt mange mens lignende, smerter, on og off de sidste par dage??! kan ikke huske at jeg havde det sådan fra min 1 graviditet, dette er min 2 gravifitet

Også døjer jeg vildt meget med halsbrand og begyndende kvalme
er ddt normalt allerede??

Kæmpe knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Mother-love

sweetheart skriver:

Hej tøser

Så fik jeg endelig positiv g test yuuuhuuu efter at have prøvet i 6 mdr. Vi er så super glade meeen jeg har det lidt somom jeg ikke tør være rigtig glad, er så bange for at der vil ske noget uventet

By the way, så jeg 4+4 i dag og har viiiiildt mange mens lignende, smerter, on og off de sidste par dage??! kan ikke huske at jeg havde det sådan fra min 1 graviditet, dette er min 2 gravifitet

Kæmpe knus herfra

Tillykke med den lille spire.

Jeg turde heller ikke glæde mig da jeg blev gravid med Isabella.
Og min kvalme og opkast startede i slutningen af uge 5.
Og jeg havde også meget murren i underlivet ligesom hvis jeg skull have mens.

Har hørt at det vidst godt kan starte tidligere i anden graviditet.

Anmeld

9. november 2013

sweetheart

Havanagila skriver:

Tillykke med den lille spire.

Jeg turde heller ikke glæde mig da jeg blev gravid med Isabella.
Og min kvalme og opkast startede i slutningen af uge 5.
Og jeg havde også meget murren i underlivet ligesom hvis jeg skull have mens.

Har hørt at det vidst godt kan starte tidligere i anden graviditet.

Tusind taaak

puuuh så jeg for at det er ganske normalt

Anmeld

9. november 2013

Manna

Denne 2. graviditet er for mig også startet med kvalme og halsbrand meget tidligt - uge 5-6 stykker.
Øv.
I min første graviditet havde jeg ikke kvalme før uge 12.
Jeg kan styre halsbranden ved at passe på, hvad jeg spiser - eller også er det bare gået over igen?? men jeg spiste kun alminox til natten en lille uge.
Tillykke med graviditeten.

Manna

Anmeld

9. november 2013

sweetheart

Manna skriver:

Denne 2. graviditet er for mig også startet med kvalme og halsbrand meget tidligt - uge 5-6 stykker.
Øv.
I min første graviditet havde jeg ikke kvalme før uge 12.
Jeg kan styre halsbranden ved at passe på, hvad jeg spiser - eller også er det bare gået over igen?? men jeg spiste kun alminox til natten en lille uge.
Tillykke med graviditeten.

Manna

Tusind tak og lige over - Tillykke :-)

Det rart at vide at der ikke er noget helt galt med sådan som jeg har det, for er du vimmer jeg kan mærke meget denne gang ift. Først graviditet

Anmeld

9. november 2013

LilleSmølf

sweetheart skriver:

Hej tøser

Kæmpe knus herfra

Jeg havde kvalme før jeg overhovedet ramte 4+0 og ligamentsmerter/menstruationslignende smerter havde jeg også rigtig mange af.

Har en super sund, glad dreng på 5 måneder nu, så bare rolig.

og tillykke!

Anmeld

9. november 2013

sweetheart

LilleSmølf skriver:

Jeg havde kvalme før jeg overhovedet ramte 4+0 og ligamentsmerter/menstruationslignende smerter havde jeg også rigtig mange af.

Har en super sund, glad dreng på 5 måneder nu, så bare rolig.

og tillykke!

Taaaak

puuuh hvor er det dejligt at høre :-)

For lige præcis mens.lignende smerter er det jeg har meget af lige pt

Anmeld

9. november 2013

Rødhætte

sweetheart skriver:

Hej tøser

Kæmpe knus herfra

Stort tillykke med graviditeten

Jeg er selv 6+0 og kan heller ikke tro på det før end jeg har været til scanning. Så jeg har valgt jeg vil købe mig til en tryghedsscanning.. Jeg begyndte lige så stille og roligt at få kvalme i sidste uge, og det er også noget tidligere end i min første graviditet

Øv

Anmeld

9. november 2013

sweetheart

Rødhætte skriver:

Stort tillykke med graviditeten

Jeg er selv 6+0 og kan heller ikke tro på det før end jeg har været til scanning. Så jeg har valgt jeg vil købe mig til en tryghedsscanning.. Jeg begyndte lige så stille og roligt at få kvalme i sidste uge, og det er også noget tidligere end i min første graviditet

Øv

Tusind taaaak :-) og Tillykke os til dig :-)

Uhhh vidste slet ikke at man kunne få en scanning før uge 12, hvad koster det egentlig? Og hvornår kan man få den ??
Det ku jeg nemlig godt være interesseret i, tror det vil berolige mig og så ku det være at jeg så ku blive rigtig glad :-)

Anmeld

9. november 2013

Rødhætte

sweetheart skriver:

Tusind taaaak :-) og Tillykke os til dig :-)

Uhhh vidste slet ikke at man kunne få en scanning før uge 12, hvad koster det egentlig? Og hvornår kan man få den ??
Det ku jeg nemlig godt være interesseret i, tror det vil berolige mig og så ku det være at jeg så ku blive rigtig glad :-)

Man kan få scanningen flere steder i landet. Prøv at google det i dit område. I min sidste graviditet fik jeg det i uge 8 på et privat hospital til 800 kr. Du skal være forberedt på man kun kan se en lille prik og (forhåbenligt) et lille hjerte der blinker. Man siger at abort risikoen kun er 3 procent hvis man har set et hjerte blinke i uge 8. Det er lidt dyrt, men synes personligt det er alle pengene værd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.