Gode idéer til at fortælle familien det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
2 synes godt om
9. november 2013

Mvm23

Har i nogle gode idéer/historier til, hvordan familien skal have den glædelig nyhed af vide? 

Det passer med, at jeg er i uge 12 ugen før juleaften :-) så forhåbentlig kan jeg lige nå at sikre mig, at alt er som det skal være. Så er juleaften jo en oplagt dag. 

Men en vil meget gerne høre jeres historier 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Frk.S

Vi fortalte det til min familie juleaften. Vi afleverede et kort til alle under det påskud at det var julekort. Det var så indbydelser til 0 års fødselsdag, hvor der stod noget i stil med:

Kære mormor og morfar
I anledning af min 0 års fødselsdag vil det glæde mig og min mor og far at se jer til vores første møde lørdag d. 27. august 2011 +\- et par uger.

Min mands forældre fik beskeden dagen før jul (da vi ikke holdte jul med dem). De fik en tidlig julegave som vi bad dem om at pakke op med det samme. Det var så krus med "Verdens sødeste farmor" / "verdens sejeste farfar"

Anmeld

9. november 2013

Mvm23

Ej det var en rigtig god idé ) det var da lidt sjovt at gøre det på den måde

Anmeld

9. november 2013

Rødhætte

Mvm22 skriver:

Har i nogle gode idéer/historier til, hvordan familien skal have den glædelig nyhed af vide? 

Det passer med, at jeg er i uge 12 ugen før juleaften :-) så forhåbentlig kan jeg lige nå at sikre mig, at alt er som det skal være. Så er juleaften jo en oplagt dag. 

Vi må have termin tæt på hinanden Hvis alt går som det skal vil vi lave en foto bog af min søn hvor de sidste sider vil være med scanningsbillede af lillebror/søster

Anmeld

9. november 2013

1234rj

Mvm22 skriver:

Her passede det med at svigerfar havde fødselsdag, så han fik et gavekort :-) vi havde brugt et gavekort fra bygma da han er murer så passede det jo fint.. Selve gavekortet er jo kun en bon så den byttede vi ud med en hjemmelavet bon..
Der stod noget i retningen af :

Gavekort

Værdi: 1 stk's barnebarn.
Udløbsdato 9 maj 2014 +/-

Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter.

Og så var det stillet op med stregkode og det hele som et rigtigt :-)

Anmeld

9. november 2013

CroQuis

Vi gav en fotoramme med billedet fra NF, hvor vi havde indsat teksten:

Du kan ikke med det samme, få billedet til denne ramme. men til Januar næste år, du et dugfrisk billed får, for storken den vil komme, inden vinteren er omme.

Anmeld

9. november 2013

Mvm23

Hvor har i mange gode idéer alle sammen ) vi har selv tænk på, at købe de der bøger 'farmor, fortæl din historie' og lime et scanningsbilled i. Men synes bare der mangler et eller andet i de bøger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.