Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaRJS skriver: jeg begyndte jo desværre at få det rigtig skidt i går og måtte derfor lige omkring fg for at få tjekket blodtryk og protein, de så desværre ikke gode ud og fik så taget blodprøver som desværre viste ssf. Blev så indlagt og kl 01.30 vågnede jeg ved et meget ubehageligt smæld i underlivet, som jo så bundede ud i at vandet var gået så efter en lyn fødsel havde jeg en lille prins på 1943 g og 44 lang og eN prinsesse på 2333g og 46 lang! De er henholdvis født 04.34 og 04.42, trods deres tidlige start på livet klare de sig begge super flot, pigen fik lidt cpap efter fødslen og ellers får de begge 2 sonde.
jeg begyndte jo desværre at få det rigtig skidt i går og måtte derfor lige omkring fg for at få tjekket blodtryk og protein, de så desværre ikke gode ud og fik så taget blodprøver som desværre viste ssf. Blev så indlagt og kl 01.30 vågnede jeg ved et meget ubehageligt smæld i underlivet, som jo så bundede ud i at vandet var gået så efter en lyn fødsel havde jeg en lille prins på 1943 g og 44 lang og eN prinsesse på 2333g og 46 lang! De er henholdvis født 04.34 og 04.42, trods deres tidlige start på livet klare de sig begge super flot, pigen fik lidt cpap efter fødslen og ellers får de begge 2 sonde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke2404 skriver: Kæmpe tillykke søde! Hvor ser de skønne ud
Kæmpe tillykke søde! Hvor ser de skønne ud
m Ange tak.. De er også bare super fantastiske <3 men ork hvor er de altså bare små, men de havde jo self også lige nogle uger igen
TILLYKKE
DianaRJS skriver: m Ange tak.. De er også bare super fantastiske <3 men ork hvor er de altså bare små, men de havde jo self også lige nogle uger igen
Kæmpe stort tillykke med dem!! Godt i alle har det godt
tillykke med de små...
de ser rigtig fine ud...
Stort tillykke med dem.. Godt at de har det godt til trods for den tidlige fødsel..
Rikke2404 skriver: Hvor langt nåede du egentlig i graviditeten? Jaa, de er nogen bette nogen! Det syntes jeg også mine var/er
Hvor langt nåede du egentlig i graviditeten? Jaa, de er nogen bette nogen! Det syntes jeg også mine var/er
mp man sige!! Selvom jeg er blevet mor for 3 og 4 gang synes jeg bare de virker så små ig skrøbelige!!! Nåede lige ind i uge 34. Så vi nåede da over sidste milepæl ;p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128