Da du har et problem med angst synes jeg du skal tage kontakt til din læge så h*n kan følge dig tættere fx med nogen snakke samtalere samt få en jordmord tidligere som du også kan læne dig op ad med hensyn til din angst!
Det ender bare med du køre dig selv helt ned hvis du ikke får så meget støtte som muligt.
Jeg lider selv af alvorlig angst og ville ikke kunne få gennem en graviditet ud støtte fra jdm og læge.
og med hensyn til dagens bekymring er der ikke altid smerter men det skal bløde så vidt jeg ved. Så læn du dig tilbage og forkæl dig selv og slap af 
Held og Lykke med det hele og håber inderligt du får noget hjælp igennem din graviditet det er vigtigt!

jeg var nok lidt i panik mode da jeg skrev, første indlæg.
jeg har det meget bedre nu, og kan faktisk slappe helt af og jeg har også fattet mig selv så meget at jeg kan acceptere hvis det nu skulle gå skidt.
Og det er på grund af jeg gennem det psy forløb jeg har haft på næsten 1-2 år hvor jeg kan få mig til at falde til ro og se "normalt" på det. og tage livet som det kommer på godt og ondt.
Og jeg har bare osse den skønneste mand der støtter min underlige hjerne, også forstår han mig. Jeg har naturligvis snakket med ham om det og vi har fået snakket det ihjel.
og en ting er sikkert, jeg ville ikke have kunne falde så hurtigt til ro dengang jeg var helt til rotterne, da ville jeg være slået ud i måneder. Men dengang ville jeg så slet ikke have overvejet at snakke med nogen om det.
alt er godt og tro mig jeg er nok den der ringer til lægen 2 gange for meget allerede.
Men jeg er helt med på hvad du mener og jeg vil nævne min angst når jeg skal til min læge aftale i uge 8 (eller er det 9) og om jeg bør være obs på noget omkring dette.
Dog vil jeg helst ikke på medicin igen, ikke nu plus jeg har lært at styre angsten uden medicinen. Men ved pludselige indfald som lign. så går knolden afmok. en god tudetur er oftest bedre end at gå amok
Men måske er en tidlig JM en god ide 
Og nu læser jeg ikke mere om komplikationer, har vist osse læst alt 30 gange 

men tusind tak for rådende
det varmede faktisk meget