Stof/Haremsbukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2013

Pigent

Kender i ikke nogle gode hjemmesider hvor man kan købe stof/haremsbukser uden der er hængerøv helt ned mellem knæene.

Har nogle fra Saint Tropez som jeg købte for nogle år siden, men de kan ikke mere. Der var lidt hængerøv i og jeg elskede dem.

Jeg har lige købt de her som jeg er rigtig glade for
http://only.dk/only/pants/rikka-aztek-nl-pant/1508 6516,da_DK,pd.html?dwvar_15086516_colorPattern=150 86516_Black_405196&forceScope=#lcgid=on-pants- new

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

Pigent

Slet ingen der kan hjælpe

Anmeld

10. november 2013

Dianabk

Pigent skriver:

Kender i ikke nogle gode hjemmesider hvor man kan købe stof/haremsbukser uden der er hængerøv helt ned mellem knæene.

Har nogle fra Saint Tropez som jeg købte for nogle år siden, men de kan ikke mere. Der var lidt hængerøv i og jeg elskede dem.

http://only.dk/only/pants/rikka-aztek-nl-pant/1508 6516,da_DK,pd.html?dwvar_15086516_colorPattern=150 86516_Black_405196&forceScope=#lcgid=on-pants- new

Syntes at only, vero moda og div af de butikker har dem....

Anmeld

10. november 2013

Pigent

Dianabk skriver:

Syntes at only, vero moda og div af de butikker har dem....

Har kigget uden at finde noget Dem jeg har fundet er i sådan noget tyndt glat stof eller med dyrprint

Anmeld

10. november 2013

Pigent

Er der ikke nogen der kender en hjemmeside eller butik

Anmeld

10. november 2013

BabyMus

Prøv at kigge i H&M. Der har de haft nogle siden engang i foråret. Jeg så de stadig havde nogle i min den lokale.

Man kan få dem i sort, grå, mørkegrøn, hvid med blå mønster/striber og så leopard.

Edit: Hov, så lige det skulle være på en hjemmeside. Ved ikke om de stadig har dem på hjemmesiden.

Men ved der er flere inde på smartgirl.

Anmeld

10. november 2013

Pigent

BabyMus skriver:

Prøv at kigge i H&M. Der har de haft nogle siden engang i foråret. Jeg så de stadig havde nogle i min den lokale.

Man kan få dem i sort, grå, mørkegrøn, hvid med blå mønster/striber og så leopard.

Edit: Hov, så lige det skulle være på en hjemmeside. Ved ikke om de stadig har dem på hjemmesiden.

Men ved der er flere inde på smartgirl.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.