Sunde opskrifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Diana...

Hej Piger 

Vi er rimelig mange der har ændret ny livsstil og gået på kur i denne uge har jeg lagt mærke til.

Så hvad med at dele nogen af jeres opskrifter, morgenmad, frokost, aftensmad brød osv. 

Vi er virkelig gået død her hjemme og har brug for noget nyt. desværre er jeg så kræsen men jeg kan jo bare sutere fra. 

Knus Diana der har brug for nogen nye retter så del dem med mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Hej Piger 

Vi er rimelig mange der har ændret ny livsstil og gået på kur i denne uge har jeg lagt mærke til.

Så hvad med at dele nogen af jeres opskrifter, morgenmad, frokost, aftensmad brød osv. 

Vi er virkelig gået død her hjemme og har brug for noget nyt. desværre er jeg så kræsen men jeg kan jo bare sutere fra. 

"slank og sund" bøgerne fra de danske vægtvogtere, skrevet af inge kauffeldt er super gode..

Anmeld

24. juli 2009

missKat

min dag i dag var som følger:

morgen - havrefras med skummetmælk og en ½ banan
formiddag - jordbær og lidt mandler
frokost - 1 skive groft (hjemmebagt ) rugbrød med hamburgerryg, tomat i skiver, lidt hytteost og purløg. "dessert" var 3 gulerødder hihi
eftermiddag - de der minigulerødder, dynes de er super at have i tasken og kan hurtig gnaves mellem kunderne på arbejdet + lidt kirsebær og blåbær
aften - pastasalat bestående af; fuldkornspastaskruer, tun, ærter, gulerødder, løg, lidt hvidløg rørt sammen med 1 spkfuld fromaise frai (hvis det staves sådan..)
dertil havde jeg kogt noget broccoli. Desserten var kirsebær 
sen aften - 1 æble

det var min dag i dag 

smil Karina

Anmeld

24. juli 2009

Maddox

Idag har jeg spist:

Morgen : Pærer og banan i tern med A38 (0,5%) og rosiner.. (Total yndlingsmorgenmad )

Formiddag : Et stykke brød m. mager ost (11%) Fordi min mor uanmeldt kom med "morgenbrød"

Frokost : Æggehvideomelet med revet gulerod, revet kartoffel og Porrer i tynde ringe.

Eftermiddag : Gulerods- og agurkestænger + vindruer.

Aften : Bagt laks med salat (uden dressing) og hjemmebagt spinat-grovbolle.

og så her jeg lige spist et par skiver honningmelon..

- Jeg lavede endda pandekager til Filippa og en veninde hun havde på besøg idag, men modstod fristelsen for at tage en.. Også for at hapse en is og noget fredags-hygge da Filippa fik

Anmeld

24. juli 2009

Moar'en

Vi har fundet en del inden på den hjemmeside og så bare skiftet de grønsager vi ikke kunne lide ud med andre, er også selv vildt kræsen, vi har i hvert fald fundet nogle lækre derinde. 
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/kostformer/fedtfattig/fedtfattig-1.php

Anmeld

5. august 2009

mor_sabina

Solajma skriver:

Idag har jeg spist:

Morgen : Pærer og banan i tern med A38 (0,5%) og rosiner.. (Total yndlingsmorgenmad )

Formiddag : Et stykke brød m. mager ost (11%) Fordi min mor uanmeldt kom med "morgenbrød"

Frokost : Æggehvideomelet med revet gulerod, revet kartoffel og Porrer i tynde ringe.

Eftermiddag : Gulerods- og agurkestænger + vindruer.

Aften : Bagt laks med salat (uden dressing) og hjemmebagt spinat-grovbolle.

og så her jeg lige spist et par skiver honningmelon..

- Jeg lavede endda pandekager til Filippa og en veninde hun havde på besøg idag, men modstod fristelsen for at tage en.. Også for at hapse en is og noget fredags-hygge da Filippa fik

Nej hvor lyder det lækkert deler du ud af opskriften på spinatboller og æggehvidekagen?

Anmeld

5. august 2009

mor_sabina

Diana... skriver:

Hej Piger 

Ja ovenpå graviditeten har jeg også måttet se sandheden i øjnene og komme igang med både træning og sund kost, så om morgenen spiser jeg smoothies og for at gøre det hurtigt og nemt så bruger jeg cheasys yoghurt med vanilje smag og så tilsætter jeg frugt efter smag (typisk 2 slags, fx nektarin og blåbær el. kiwi og æble) det er nemt. og de sidste par dage har jeg taget lidt frysegrønt på panden med en håndfuld fuldkornspasta. Held og lykke med den nye livsstil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.