Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Hvor er det fedt for jer, stort tillykke
Hvor er det fedt for jer, stort tillykke
Maja84 skriver: Har ikke fået lavet blodprøve så må vente tålmodigt Kan jeg desværre godt huske må have været meget blandede følelser at være ked af tabet men glæde sig over man alligevel bliver mor og far
Har ikke fået lavet blodprøve så må vente tålmodigt Kan jeg desværre godt huske må have været meget blandede følelser at være ked af tabet men glæde sig over man alligevel bliver mor og far
Ja det var nemlig også med meget blandede følelser
Men det er faktisk glemt nu, og vi glææææder os til denne ene kommer til verden Og tror grunden til at vi "glemte" så hurtigt, er at den døde så tidligt.. Og at vi ikke rigtig nåede at knytte bånd til den, ligesom med den i maven, når den sparker osv
CroQuis skriver: Ja det var nemlig også med meget blandede følelser Men det er faktisk glemt nu, og vi glææææder os til denne ene kommer til verden Og tror grunden til at vi "glemte" så hurtigt, er at den døde så tidligt.. Og at vi ikke rigtig nåede at knytte bånd til den, ligesom med den i maven, når den sparker osv
Maja84 skriver: Synes tydeligt man kan se positiv udvikling på de to teste ( billede) , så nu glæder jeg mig til på torsdag (5+3) hvor jeg skal til tidlig scanning, hvor vi håber at kunne se om der er mere end 1 derinde Vis gerne jeres scanningsbilleder fra uge 5-6 bare lidt glæde herfra
Synes tydeligt man kan se positiv udvikling på de to teste ( billede) , så nu glæder jeg mig til på torsdag (5+3) hvor jeg skal til tidlig scanning, hvor vi håber at kunne se om der er mere end 1 derinde Vis gerne jeres scanningsbilleder fra uge 5-6 bare lidt glæde herfra
Hvordan gik scanningen? Og var der mere end en?
FruOlsen skriver: Hvordan gik scanningen? Og var der mere end en?
Maja84 skriver: Det er først i morgen tidlig, men skal komme med en Update
Det er først i morgen tidlig, men skal komme med en Update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128