Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er simpelthen bare af ren nysgerrighed, hvad er du til, og hvad syntes du er pænest, kort eller langt pandehår?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kommer da helt an på personen, der bærer det
Jeg er fx korthåret, med meget kort pandehår, og det er det, som klæder mig bedst.
Ååhh du mente til mig selv?? og ikke generelt?
wamse skriver: Det kommer da helt an på personen, der bærer det Jeg er fx korthåret, med meget kort pandehår, og det er det, som klæder mig bedst.
Jeg blev bare nysgerrig om hvad folk har af pandehår i dag
Jeg forstår spørgsmålet som generelt. Så jeg har stemt blank, da både kort og langt kan være lige fedt alt efter frisure, ansigt, ansigtsform og type.
jeg selv har langt.. kort ville få mit ansigt til at blive væk, da det er lille og rundt
EnGodMor skriver: Det er simpelthen bare af ren nysgerrighed, hvad er du til, og hvad syntes du er pænest, kort eller langt pandehår?
Jeg syntes det er svært! - Jeg er både til kort og langt.. Syntes begge dele klæder mig på hver sin måde, men hver sin smag.. ;-)
vedhæfter lige billeder, af både kort og langt på mig..
EnSødMor skriver: Jeg syntes det er svært! - Jeg er både til kort og langt.. Syntes begge dele klæder mig på hver sin måde, men hver sin smag.. ;-) vedhæfter lige billeder, af både kort og langt på mig..
Ja begge dele klæder dig
til mig selv skal det være kort ellers ser det ikke pænt ud med langt
men til nogle syntes jeg det er super flot med langt pande hår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128