Hvad gør jer, med mindre børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
14 svar
5 synes godt om
8. november 2013

MMOGM

Ja, hvad gør i når i er gravid, og i har et lille barn, som elsker at kaste sig oven på jer og ikke er så forsigtig omkring maven fordi han ikke forstår så meget endnu? 

Nu er jeg godt nok ikke så langt henne, så ved ikke om fosteret kan tage skade af at det er lidt vilde bevægelser fra storebror hehe 

Hvad gør i andre? Er i mere forsigtige omkring maven eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

De3Guldklumper

MMOGM skriver:

Ja, hvad gør i når i er gravid, og i har et lille barn, som elsker at kaste sig oven på jer og ikke er så forsigtig omkring maven fordi han ikke forstår så meget endnu? 

Nu er jeg godt nok ikke så langt henne, så ved ikke om fosteret kan tage skade af at det er lidt vilde bevægelser fra storebror hehe 

Lader dem

Anmeld

8. november 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Lader dem

Okay fosteret ligger måske så godt beskyttet? 

Anmeld

8. november 2013

2babygirls

MMOGM skriver:

Jeg har tumlet vildt med min datter og børnehave ungerne jeg passede uden der skete noget. Der kom en fin tyk baby ud

Anmeld

8. november 2013

MMOGM

2babygirls skriver:

Jeg har tumlet vildt med min datter og børnehave ungerne jeg passede uden der skete noget. Der kom en fin tyk baby ud

Det er jeg glad for at hører 

Ville også synes det var ærgerligt hvis jeg ikke kunne tumle rundt med min søn 

Anmeld

8. november 2013

2babygirls

MMOGM skriver:

Det er jeg glad for at hører 

Ville også synes det var ærgerligt hvis jeg ikke kunne tumle rundt med min søn 

Er endda blevet slået på maven af små børn og væltede på et glat fortov og bed hul i læben i uge 39

Anmeld

8. november 2013

MMOGM

2babygirls skriver:

Er endda blevet slået på maven af små børn og væltede på et glat fortov og bed hul i læben i uge 39

Wow, så tror jeg de små basser ligger godt beskyttet derinde 

Dejligt at hører der ikke skete noget, selvom du har været udsat for lidt 

Anmeld

8. november 2013

ms86

Jeg gør ikke noget særligt.. Prøver at fortælle min datter at hun ikke skal kaste sig direkte oven på maven, men kan jo gribe hende og tage fra uden problemer for at undgå de vildeste tryk  Er 33+2 idag og har tænkt mig at tumle videre.. 

Anmeld

8. november 2013

MMOGM

ms86 skriver:

Jeg gør ikke noget særligt.. Prøver at fortælle min datter at hun ikke skal kaste sig direkte oven på maven, men kan jo gribe hende og tage fra uden problemer for at undgå de vildeste tryk  Er 33+2 idag og har tænkt mig at tumle videre.. 

Dejligt at hører 

Jeg har også tænkt mig at tumle rundt til det sidste hihi 

Anmeld

8. november 2013

2babygirls

MMOGM skriver:

Wow, så tror jeg de små basser ligger godt beskyttet derinde 

Dejligt at hører der ikke skete noget, selvom du har været udsat for lidt 

Slog heldigvis alt andet end maven da jeg faldt, men klodset det er jeg var til jm dagen efter med flotte blå knæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.