Brunt/blodigt udflåd i uge 6??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2013

Karoline27

Hej...

nogle der har oplevet brunt/blodigt udflåd i uge 6? Det varede kun 1 dag i går, og er helt væk i dag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Ikke for at gøre dig alt for urolig men oplevede jeg i min første gravilitet i uge 6 fik brunt udflåd om eftermiddagen om aften var det væk der var ingen ting før næste dag midt på dagen der begyndte jeg at styrt bløde og det endte desværre i en sa.
Men har nu læst om flere der har blødt uden det betød noget for graviliteten så for at det bare er kroppen der drikker lidt

Anmeld

8. november 2013

Karoline27

Det er jeg selvfølgelig opmærksom på. Så længe der ikke er kommet mere håber!!

Anmeld

9. november 2013

Katia Juul Skovgaard

Hejsa.

Jeg oplevede det da jeg var 4+2 og læste mig frem til at det kunne være ægget der satte sig rigtig fast, så jeg krydser da fingre for at det er tilfældet med dig?

Pøj pøj med det hele

Anmeld

9. november 2013

Eliza

Jeg havde en fin frisk blødning omkring uge 6 og tænkte, hm det var det...
Gik til lægen for at finde ud af om vi var købt eller solgt, og røg til scanning, som viste fin lille blyp.
Er idag 18+5 så det betyder ik nødvendigvis "det værste"

Anmeld

9. november 2013

Trekløver(:

Karoline27 skriver:

Hej...

nogle der har oplevet brunt/blodigt udflåd i uge 6? Det varede kun 1 dag i går, og er helt væk i dag.. 

Jeg blødte lidt lyserødt i uge 7, og jeg har en sund og velskabt datter, så det betyder slet ikke at betyde at du vil miste bare slap af i weekenden og pas på dig selv.

Anmeld

9. november 2013

Karoline27

Tusind tak for det piger! Det er jeg glad for at høre. Det er bare mega mærkeligt for det var bare udflåddet. Der var ikke noget i underbukserne, det var kun da jeg lige tørrede mig. Og kun den ene dag

Anmeld

9. november 2013

lineog4

Hr prøvet det i alle mine graviditeter - kan ikke lige huske om det var samme tidspunkt - bare noget brunt på papiret et par gange og det var det. Og alle 4 gik jeg med til over termin ;-)

Anmeld

9. november 2013

CamillaSoefelt

Karoline27 skriver:

Hej...

Hvordan går det nu?

Anmeld

10. november 2013

Karoline27

CamillaSoefelt skriver:

Hvordan går det nu?

Jamen det går super fint. Der er ikke kommet noget.
Jeg døjer meget med ligamentsmerter og nogle gange brystspændinger, men ellers ikke nogle symptomer.. Synes jeg har en mærkelig graviditet - jeg havde mens i 3 dage i uge 4 + at jeg ikke rigtig har de normale symptomer ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.