Vind 500 kr. til børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
10 svar
6 synes godt om
8. november 2013

sofieklapp

Hej mødre,

jeg er selv mor, og i gang med mit speciale omkring mødres køb af børnetøj. Jeg har derfor brug for din hjælp, udfyld spørgeskemaet og vær med i lodtrækningen på kr. 500 til den lækre netbutik tinsoldat.dk

På forhånd tusinde tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Sofie Klapp

https://www.survey-xact.dk/servlet/com.pls.morpheus.web.pages.CoreRespondentCollectLinkAnonymous?uuid=64130097-09ac-4b4b-be23-10f7c9edf249&media=web-collect-normal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

LilleSmølf

Linket virker ikke (:

Anmeld

8. november 2013

sofieklapp

LilleSmølf skriver:

Linket virker ikke (:

Prøv nu Lillesmølf.

Virker det?

Med venlig hilsen Sofie

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

Linket virker fint, man skal bare kopiere det

Anmeld

8. november 2013

LilleSmølf

FebruaryMom skriver:

Linket virker fint, man skal bare kopiere det

Ja, det virker nu hvor hun har sat et andet ind

Her er et blåt link hvis for at gøre det nemmere for andre (:

Anmeld

8. november 2013

LilleSmølf

sofieklapp skriver:

Prøv nu Lillesmølf.

Virker det?

Med venlig hilsen Sofie

Det er ikke for at være besværlig, men når jeg forsøger at besvare skemaet kan jeg se Sandras besvarelse og e-mail.

Nu er jeg ikke typen, der misbruger sådan nogen ting men jeg tænker at det måske kan ændres, da det jo ikke er alle, der er villige til at dele deres e-mail på internettet (:

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

LilleSmølf skriver:

Ja, det virker nu hvor hun har sat et andet ind

Her er et blåt link hvis for at gøre det nemmere for andre (:

Nåeh, troede det var det du mente ikke duede

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

LilleSmølf skriver:

Det er ikke for at være besværlig, men når jeg forsøger at besvare skemaet kan jeg se Sandras besvarelse og e-mail.

Nu er jeg ikke typen, der misbruger sådan nogen ting men jeg tænker at det måske kan ændres, da det jo ikke er alle, der er villige til at dele deres e-mail på internettet (:

Hm, jeg kan se en andens svar nu. Det er altså ikke særlig rart at vide at folk kan læse om ens "private sager"

Anmeld

8. november 2013

MetteS81

Jeg kunne også se både svar og email på den som har udfyldt skemaet før mig...det er ikke så heldigt 

Anmeld

8. november 2013

UnderCover37

sofieklapp skriver:

Hej mødre,

jeg er selv mor, og i gang med mit speciale omkring mødres køb af børnetøj. Jeg har derfor brug for din hjælp, udfyld spørgeskemaet og vær med i lodtrækningen på kr. 500 til den lækre netbutik tinsoldat.dk

På forhånd tusinde tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Sofie Klapp

https://www.survey-xact.dk/servlet/com.pls.morpheus.web.pages.CoreRespondentCollectLinkAnonymous?uuid=64130097-09ac-4b4b-be23-10f7c9edf249&media=web-collect-normal

Dit skema gemmer oplysninger fra den der tidl har udfyldt det så den næste der klikker på linket kan se dem plus emailen...

Den del bør du få rettet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.