leverbetinget graviditetskløe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2013

DianaRJS

jeg er lidt forvirret faktisk....

mine galdesalte tal bliver ved med at stige og stige, nu er kløen tiltage så meget jeg siden kl 22 i går aftes har fået 2 timers søvn og resten af tiden har jeg brugt på at klø mig selv halvt til blods. kløen er tiltaget rigtig meget og vil slet ikke stoppe igen, skal man ringe til fg og fortælle hvordan og hvorledes at kløen er blevet meget værre eller hvordan???

tænker det vel i bund og grund er et tegn på galdesalten foreløbig stiger eller? men så på den anden side tænker jeg også " det er jo bare kløe" men aner seriøst intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

jeg er lidt forvirret faktisk....

mine galdesalte tal bliver ved med at stige og stige, nu er kløen tiltage så meget jeg siden kl 22 i går aftes har fået 2 timers søvn og resten af tiden har jeg brugt på at klø mig selv halvt til blods. kløen er tiltaget rigtig meget og vil slet ikke stoppe igen, skal man ringe til fg og fortælle hvordan og hvorledes at kløen er blevet meget værre eller hvordan???

tænker det vel i bund og grund er et tegn på galdesalten foreløbig stiger eller? men så på den anden side tænker jeg også " det er jo bare kløe" men aner seriøst intet

slet ingen?

Anmeld

8. november 2013

UnderCover37

DianaRJS skriver:

slet ingen?

Ring NU!

Leverbetinget graviditetskløe er ikke at spøge med så "better safe than sorry"!

Jeg synes bestemt du skal ringe og tale med en jm og bede dem se dig for en sikkerhedsskyld - hvor langt henne er du?

Anmeld

8. november 2013

DianaRJS

UnderCover35 skriver:

Ring NU!

Leverbetinget graviditetskløe er ikke at spøge med så "better safe than sorry"!

Jeg synes bestemt du skal ringe og tale med en jm og bede dem se dig for en sikkerhedsskyld - hvor langt henne er du?

er "kun" uge 34+6, og var til jm i går hvor de 2 små havde det fint, men kl 22 tog kløen til igen og har bare været der siden.....

har haft det siden uge 29, men pillerne er på mystisk vis stoppet med at virke som så gør at min galdesalte bliver ved med at stige :/

Anmeld

8. november 2013

UnderCover37

DianaRJS skriver:

er "kun" uge 34+6, og var til jm i går hvor de 2 små havde det fint, men kl 22 tog kløen til igen og har bare været der siden.....

har haft det siden uge 29, men pillerne er på mystisk vis stoppet med at virke som så gør at min galdesalte bliver ved med at stige :/

Jeg synes bestemt du skal få ringet om ikke andet for at få afklaret hvornår du skal reagere og lign - samt blive tjekket igen, igen...

Jeg håber de finder en løsning så du kan gå lidt længere med dem og under alle omstændigheder ønsker jeg dig god bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.