37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
1 svar
7 synes godt om
8. november 2013

Karla

Så rundede jeg den vigtigste milepæl - 37+0.

Jeg har det sidste døgn haft regelmæssige plukveer der startede med 6 min interval, og nu 5 min interval. De tager bare ikke rigtig til
Var vej af fødegangen igår aftes for at få kørt en ctg, da jeg ikke rigtig mærker prinsessen.
Den var heldigvis fin, men viste de regelmæssige plukveer. Så jordemoderen der tog imod mig, sagde, at det godt kunne udvikle sig.
Lillepigen står med hovedet dybt i bækkenet, så udgangen har hun da fundet frem til
Er meget spændt på, om der snart sker noget, og nå indrømme at jeg er ved at være en smule utålmodig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Anonym101

Karla skriver:

Så rundede jeg den vigtigste milepæl - 37+0.

Jeg har det sidste døgn haft regelmæssige plukveer der startede med 6 min interval, og nu 5 min interval. De tager bare ikke rigtig til
Var vej af fødegangen igår aftes for at få kørt en ctg, da jeg ikke rigtig mærker prinsessen.
Den var heldigvis fin, men viste de regelmæssige plukveer. Så jordemoderen der tog imod mig, sagde, at det godt kunne udvikle sig.
Lillepigen står med hovedet dybt i bækkenet, så udgangen har hun da fundet frem til
Er meget spændt på, om der snart sker noget, og nå indrømme at jeg er ved at være en smule utålmodig

Hvor er du fin!

for at der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.