Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Både første og anden gang regnede både vi og læger den samme termin. Første gang blev jeg dog sat 6 dage længere fremme og anden gang var alle enige. Det er jo som udgangspunkt lægens beregning man kommer til nf ud fra.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi blev gravide via fertilitetsbehandling, og til trods for at vi/klinikken og lægen, kendte præcis dato for befrugtning af ægget, blev jeg alligevel rykket én dag, til NF...
Min oprindelige termin var 14/1, men ifølge NF er det 15/1
MMOGM skriver: Skal man tro på sin egen beregning eller lægens? min læge mener at jeg idag er 7+1 og jeg selv mener jeg er 6+3. Kan nogen huske om da de kom til scanning, om det var jeres egen, eller lægens beregning der var rigtig?
Skal man tro på sin egen beregning eller lægens?
min læge mener at jeg idag er 7+1 og jeg selv mener jeg er 6+3.
Kan nogen huske om da de kom til scanning, om det var jeres egen, eller lægens beregning der var rigtig?
Det er NF-scanningens der gælder, eller hvad man nu siger. Jeg beregnede min termin sammen med lægen til den 27. juli, den første scanning sagde den 5. august og NF-scanningen sagde den 28. juli..
Jeg fødte den 27. juli
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128