så når vi uge 35 i morgen, og med beskeden hos jm i går om at jeg maks fik lov at gå til uge 37+0 da mine galdesalte tal bliver ved med at stige trods jeg er på maks dosis med ursofalk, så ca 2 uger tilbage!!!!! men ork magter heller ikke mere!!! kløen er blevet helt ekstremt og får maks sovet 1 time om natten ellers kan jeg bruge resten af tiden på at kradse og klø, udover det har jeg efterhånden fået så meget vand i ankler, finger ben fødder og hænder at det presser på knoglerne som bare gør hammer ondt ved mindste berøring....
dog troede jm ikke på jeg fik lov at gå til uge 37 da de skulle være 2 til at finde hovedet på bettemanden som at førende, viste sig efter 10 min pressen og trykken og sjove kommentare fra den ene der mente jeg havde en hovedløs baby ;P at han lagde meget meget meget langt nede med hovedet.
og må erkende jeg VIRKELIG håber på jeg når at gå i fødsel inden så jeg kan få min ikke kløende krop tilbage 
udover det hedder det bp 1 gang i ugen for galdesalte og hjertekurver 2 gange i ugen for at være sikre på de 2 små ikke tager sig af min ekstrem høje galdesalte....
Anmeld