At kunne mærke implantationen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.298 visninger
7 svar
4 synes godt om
8. november 2013

Papillon

Jeg lå og prøvede at falde i søvn i går, da jeg kom til at tænke på omkring det tidspunkt, blob må være undfanget. Jeg kan nemlig huske, at jeg en nat vågnede ved et voldsomt jag fra underlivet. Da jeg har skrevet det i min kalender, kan jeg se, at det har været omkring dag 16-17 i den cyklus, og mine cyklusser har været 28-29 dage det sidste år.

Kunne dette jag være implantationen? Eller har det mon bare været en meget tydelig ægløsning? Ved godt, man ikke kan svare med sikkerhed, det kunne bare være sjovt at vide

Er der nogen af jer, der kunne mærke implantationen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Papillon

Ja okay, måske dumt spørgsmål, når ægget sætter sig fast ca. 7 dage efter ægløsning.. Men ih, det kunne jo måske nok være!? 

Anmeld

8. november 2013

mkb123

Jeg har hørt om flere der har haft en oplevelse som dig Om det så reelt er der det skete, det må guderne vide 

Anmeld

8. november 2013

Rockertand

Papillon skriver:

Jeg lå og prøvede at falde i søvn i går, da jeg kom til at tænke på omkring det tidspunkt, blob må være undfanget. Jeg kan nemlig huske, at jeg en nat vågnede ved et voldsomt jag fra underlivet. Da jeg har skrevet det i min kalender, kan jeg se, at det har været omkring dag 16-17 i den cyklus, og mine cyklusser har været 28-29 dage det sidste år.

Kunne dette jag være implantationen? Eller har det mon bare været en meget tydelig ægløsning? Ved godt, man ikke kan svare med sikkerhed, det kunne bare være sjovt at vide

Er der nogen af jer, der kunne mærke implantationen?

Hvis man kunne mærke implantationen (hvad skulle formålet være?), så ville man gå i konstant smerte over tarmbevægelser , udvidelse af lunger ved vejrtrækning, galdevejenes konstante arbejde og mange, mange andre ting - men det tænker vi jo aldrig over.....og disse ting er meget mere voldsomme for kroppen.
Jeg tænker, at det er en kvindeting at spekulere på sådan noget, måske en anelse romantiserende om det at vide, hvornår ægget blev implanteret.

Anmeld

8. november 2013

SabinaMortensen

Jeg kunne langt fra mærke implantationen. Jeg tog endda min temperatur 2 gange dagligt, fordi jeg fik at vide, at den ville falde når ægget satte sig fast - intet. Var sikker på den ikke var der, men det var den nu alligevel .

Har du testet? 

Anmeld

8. november 2013

Papillon

Rockertand skriver:

Hvis man kunne mærke implantationen (hvad skulle formålet være?), så ville man gå i konstant smerte over tarmbevægelser , udvidelse af lunger ved vejrtrækning, galdevejenes konstante arbejde og mange, mange andre ting - men det tænker vi jo aldrig over.....og disse ting er meget mere voldsomme for kroppen.
Jeg tænker, at det er en kvindeting at spekulere på sådan noget, måske en anelse romantiserende om det at vide, hvornår ægget blev implanteret.

Øv hvor er virkeligheden bare slet ikke romantisk

Anmeld

8. november 2013

Papillon

SabinaMortensen skriver:

Jeg kunne langt fra mærke implantationen. Jeg tog endda min temperatur 2 gange dagligt, fordi jeg fik at vide, at den ville falde når ægget satte sig fast - intet. Var sikker på den ikke var der, men det var den nu alligevel .

Har du testet? 

Det er ikke fordi, jeg bevidst har forsøgt at mærke det. Kom bare i tanke om den nat

Ja, for snart fire uger siden, er 7+4 i dag 

Anmeld

8. november 2013

Annette A

Jeg har været gravid 4 gange og 2 af gangene har jeg tydeligt mærket implantationen. Ved min 2 graviditet følte jeg det som om jeg var blevet lukket inde i en osteklokke og heavde graviditetskvalme i 10-dobbelt styrke. Det var faktisk vildt ubehageligt og det stod på i 1 1/2 time. Så var det væk og jeg mærkede først noget til graviditeten igen da jeg fik kvalme i uge 7. Ved 3 graviditet fik jeg voldsom murren i underlivet. Det bed, hev og sled og jeg vred mig i smerte. Det varede i næsten to timer og så var det væk. De følgende dage havde jeg så den klassiske kvalme i en mild form og som bare tog til i styrke indtil jeg kunne teste positiv to dage over tid.

1 og 4 gang har jeg intet mærket til implantation og graviditet før jeg var gået over tid og fik kvalme. Så er helt sikker på at det kan lade sig gøre at mærke det da jeg ligsom har oplevet det og senere har læst om disse symptomer som nogen kvinder oplever ved en implantation. Det passede også med tiden i cyklussen begge gange. Så du kan jo sagtens have oplevet det samme dengang du blev gravid. Det er sjovt at opleve det helt fra starten på den måde og sjovt at det kan være så forskelligt fra gang til gang. Men selvfølgelig så er ingen graviditeter ens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.