Indfange kat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2013

Leneur

Min søster har brækket foden, så hendes kat skal hentes hjem og den er absolut ikke samarbejdsvillig. Det er en blanding af alm huskat og Main coon, en moppedreng på næsten 5 kg. Vi prøvede i går med dobbelt op på beroligende, tæppe over den, en bluse fra min søster i bunden af kassen. Godbidder desværre uden held, så hvad kan jeg ellers gøre for at det lykkes i dag, både uden at stresse den for meget og uden at den kradser og bider alt for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

2babygirls

Min søster har brækket foden, så hendes kat skal hentes hjem og den er absolut ikke samarbejdsvillig. Det er en blanding af alm huskat og Main coon, en moppedreng på næsten 5 kg. Vi prøvede i går med dobbelt op på beroligende, tæppe over den, en bluse fra min søster i bunden af kassen. Godbidder desværre uden held, så hvad kan jeg ellers gøre for at det lykkes i dag, både uden at stresse den for meget og uden at den kradser og bider alt for meget.

Lad kassen stå så den kan vænne sig til den, og så evt lidt tun eller andet fisk den godt kan lide

mange katte elsker baldrian dråber 

Anmeld

8. november 2013

Leneur

2babygirls skriver:

Lad kassen stå så den kan vænne sig til den, og så evt lidt tun eller andet fisk den godt kan lide

mange katte elsker baldrian dråber 

Ja Baldriandråber kommer på listen. Kan de købes ved dyrehandleren?

Anmeld

8. november 2013

2babygirls

Leneur skriver:

Ja Baldriandråber kommer på listen. Kan de købes ved dyrehandleren?

Ja, har faktisk kun set dem i dyre butikker

Anmeld

8. november 2013

Leneur

2babygirls skriver:

Ja, har faktisk kun set dem i dyre butikker

Lyder godt...

Anmeld

9. november 2013

B&J

jeg ville lade kassen stå fremme og putte noget der ind der dufter og smager mums så vil den selv gå der ind stille og roligt men ikke jagte med den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.