Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wehuu! Var til lægen idag, og fik min vandrejournal
Nu føltes det hele mere rigtigt. Er idag 6+2, selvom lægen sagde jeg var 7+0, men det tror jeg ikke på, da jeg ved hvornår jeg havde positiv æl test
Hihi. god aften derude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MMOGM skriver: Wehuu! Var til lægen idag, og fik min vandrejournal Nu føltes det hele mere rigtigt. Er idag 6+2, selvom lægen sagde jeg var 7+0, men det tror jeg ikke på, da jeg ved hvornår jeg havde positiv æl test Hihi. god aften derude
et-ønske skriver: Yay wuhuuu så bliver det hele bare sådan mere virkeligt
Yay wuhuuu så bliver det hele bare sådan mere virkeligt
Det må man sige
Det er så vidunderligt
FebruaryMom skriver: Tillykke! Altid skønt med papir på graviditeten!
Tillykke! Altid skønt med papir på graviditeten!
Mange tak
Ja det er så rart
Hvor dejligt Her hvor jeg bor vil lægen først se mig efter uge 9..
Rødhætte skriver: Hvor dejligt Her hvor jeg bor vil lægen først se mig efter uge 9..
Spurgte også om det ikke var tidligt, men hun sagde at det var meget forskelligt
Men ja, det er super dejligt hihi.
Maja84 skriver: Wohoo hvor dejligt fik selv bekræftet ved i går, åbenbart et krav for at kunne få en tid, og har først fået tid til læge +bp i dec hvor jeg vil være 8+6 Så dejligt at du nu har papirerne på den gode nyhed
Wohoo hvor dejligt fik selv bekræftet ved i går, åbenbart et krav for at kunne få en tid, og har først fået tid til læge +bp i dec hvor jeg vil være 8+6 Så dejligt at du nu har papirerne på den gode nyhed
Ja det er så fantastisk!!
Tillykke med at du også fik det bekræftet
Livet er sgu så fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128