De der "bobler"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. november 2013

et-ønske

Lige inden nogle af jer tror jeg er en helt idiot, vil jeg lige understrege at jeg godt er klar over at det ikke er spark fra troldeungerne jeg kan mærke jeg er helt med på at det er de ALT for små til.

Men de der "bobler" under huden er altså sjove de er startet indenfor de sidste par dage, og der kan gå timer imellem dem. Jeg er kun 9+2 idag x 2. Men synes slet ikke jeg kan huske dem fra min første graviditet?!

Tænker det er fordi min krop arbejder på højtryk, laver plads osv
Men hvad er det i virkeligheden??? Tarme eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Kris89

et-ønske skriver:

Lige inden nogle af jer tror jeg er en helt idiot, vil jeg lige understrege at jeg godt er klar over at det ikke er spark fra troldeungerne jeg kan mærke jeg er helt med på at det er de ALT for små til.

Men de der "bobler" under huden er altså sjove de er startet indenfor de sidste par dage, og der kan gå timer imellem dem. Jeg er kun 9+2 idag x 2. Men synes slet ikke jeg kan huske dem fra min første graviditet?!

jeg oplevede også en hel masse bobler i min graviditet, meget tidlig..

jeg kom frem til at det var uro i tarmene, for jeg kunne ofte følge boblerne rundt i tarmene

tror jeg har dem normalvis, det var bare fordi jeg mærkede på min mave konstant efter jeg fik de to streger at jeg opdagede dem

men ja, det er jo nok bare det hele der giver sig og skubber sig derinde

Anmeld

7. november 2013

SD21

et-ønske skriver:

Hvis det føles ligesom at have sodavand under huden - ja, det lyder åndssvagt, i know men så er det højst sandsynligt de to små du kan mærke jeg mærkede dem ret tidligt og man kan ikke sammenligne dem med en følelse man har prøvet før

Anmeld

7. november 2013

et-ønske

SD21 skriver:

Hvis det føles ligesom at have sodavand under huden - ja, det lyder åndssvagt, i know men så er det højst sandsynligt de to små du kan mærke jeg mærkede dem ret tidligt og man kan ikke sammenligne dem med en følelse man har prøvet før

Præcis som du beskriver det er det mon fordi der er to at man fornemmer det så tidligt??

Anmeld

7. november 2013

Rikke S

Jeg har også haft bobler under mine graviditeter 

Jeg mærkede liv ret tidligt... 1. gang: 16 uger henne, 2. gang: 14 uger henne og denne gang allerede i uge 11-12 stykker, så der behøver jo ikke gå så længe inden du mærker dem 

Anmeld

7. november 2013

SD21

et-ønske skriver:

Præcis som du beskriver det er det mon fordi der er to at man fornemmer det så tidligt??

Det er meget med forskel, hvis du er meget slank, er chancen for at mærke den tidligt også større - det siges der ihvertfald

Anmeld

7. november 2013

AnthonsMor

et-ønske skriver:

Umiddelbart vil jeg tro, at det er luft i tarmene der gør det, jeg tror nemlig ikke man "burde" kunne mærke boblerne så tidlig

Men hvem ved, måske det er de 'rigtige'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.