vitapigen skriver:
Hej piger...
Jeg har brug for råd... Jeg er lykkelig gravid 9+4 og kan ikke være nogen steder pga. den pokkers kvalme.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal spise uden at få kvalme... Indtil videre har det været allerværst om aftenen, men i dag er det hele tiden... Har kastet op nogle enkelte gange og gør alt for at holde maden i mig...
Hvad spiser I når i har kvalme??
Jeg har allerede tabt mig næsten 4 kg (har i forvejen kg at tage af) og min afføring er vandtynd fordi jeg ikke kan have noget i min mave 
Jeg spiser ikke noget. Kaster selv ALT op. Alt hvad der er varmt, alt hvad der er mæleprodukter, alt hvad der er sødt, alt hvad der er kød, der er efterhånden intet som vil blive inde, så drikker bare en masse vand, og tager mine piller LIGE inden jeg ligger mig til at sove så der er en chance for de bliver dernede.
Har selv problemet, og har bare opgivet at spise, for jeg har mistet apetitten.. har tabt mig 5-6 kg. på en måned, pga. al den opkast, men lægen siger at barnet vokser fint, så har kun mig selv at have ondt af. Og jeg bliver både træt og sur og led og ked af det, pga. alt det opkast.
Anmeld