RosaSofia skriver:
Hvor gammelt er dit barn/dine børn? Min er jo 3,5 år, så han skal jo mest bare lære at nat er nat, men det er så nogen gange han drømmer lidt grimt og har brug for at blive trøster. Men hvis du har en baby er det nok lidt sværere bare at diktere at nu er det nat.
Te, kaffe og kage hjælper på energiniveauet, men hm det sidste hjælper på ingen måde med graviditetsvægten.
Ellers har jeg meget skrevet om noget, der virkelig interesserede mig også fra før jeg gik på barsel.
Min datter bliver 2 til januar og har lige en periode nu (snart 3 uger), hvor hun er vågen 1,5-2 timer hver nat og har brug for at mærke vi er der
Hun har ellers været god til at sove det sidste halve års tid, så jeg trøster mig ved, at det bare er en "fase" 
Jeg skriver ikke opgaver for tiden, men har 4 valgfag og har en masse læsning til disse (nogle gange kan jeg sluge en tekst, andre gange trækker de bare tænder ud, f.eks. den jeg bør læse lige nu). Specialet kommer næste halvår og der skal jeg også bare skrive om noget, jeg brænder for, for ellers bliver det alt for hårdt!
Held og lykke med læsningen!
Anmeld