Jubii og ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
2 synes godt om
6. november 2013

DianaM

Jeg har været væk herindefra næsten siden vi fik barn nr. 2 for godt 2 år siden, men nu melder jeg mig på banen igen.

Jeg har nemlig her til morgen testet positiv og skulle være 4+3 idag, hvilket naturligvis glæder os vildt, da vi egentlig ikke har været igang med PB så længe og heller ikke har haft tid og overskud til at gøre så meget ved projektet.

Jeg er dog lidt i tvivl, idet jeg for ca. 2 uger siden hvor jeg jo skulle have ægløsning, blødte en smule "gammelt" blod i ca. 1 døgns tid. Er der andre der har prøvet det?? og som ved om det betyder noget?

Havde tænkt mig at prøve at spørge min læge om det, hvis jeg får mulighed for at fange hende i telefontiden, men nu spørger jeg lige jer først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Lykke:)

DianaM skriver:

Jeg har været væk herindefra næsten siden vi fik barn nr. 2 for godt 2 år siden, men nu melder jeg mig på banen igen.

Jeg har nemlig her til morgen testet positiv og skulle være 4+3 idag, hvilket naturligvis glæder os vildt, da vi egentlig ikke har været igang med PB så længe og heller ikke har haft tid og overskud til at gøre så meget ved projektet.

Jeg er dog lidt i tvivl, idet jeg for ca. 2 uger siden hvor jeg jo skulle have ægløsning, blødte en smule "gammelt" blod i ca. 1 døgns tid. Er der andre der har prøvet det?? og som ved om det betyder noget?

Havde tænkt mig at prøve at spørge min læge om det, hvis jeg får mulighed for at fange hende i telefontiden, men nu spørger jeg lige jer først

Stort tillykke med graviditeten!
Kan det ikke have været da ægget satte sig fast?
Det oplevede jeg i hvert fald

Anmeld

7. november 2013

DianaM

Lykke:) skriver:

Stort tillykke med graviditeten!
Kan det ikke have været da ægget satte sig fast?
Det oplevede jeg i hvert fald

Det kunne måske godt være. Synes bare det var lige deromkring hvor jeg kunne regne ud min ægløsning skulle være, så var meget i tvivl om, om det allerede kunne sætte sig fast der.

Men da der ik har været noget siden, så er alt jo nok som det skal være.

Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.