Tidlig vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er i 5. uge, og vægten er steget 1,8 kg allerede. 
Dog har jeg på fornemmelsen at jeg har forstoppelse, for har ikke været på toilet i 5 dage, og får mave smerter. Mine bryster er ligeledes vokset helt ekstremt allerede!

Har i andre oplevet vægtøgning så tidligt i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Victoria2013

Da jeg var ved første lægeundersøgelse da jeg var omkring 8 uger henne, havde jeg taget de første 4 kg på (tog 20 kg på ialt... og nu 5 mdr efter fødslen er de alle tabt igen)...

Jeg havde ikke noget kvalme/opkastninger i min graviditet, derimod bare træthed og konstant sult. Så det havde nok lidt med det at gøre. Og mine bryster voksede også virkelig meget i starten, det var nærmest det første graviditetstegn ved mig, så de vejede nok også til...

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Victoria2013 skriver:

Da jeg var ved første lægeundersøgelse da jeg var omkring 8 uger henne, havde jeg taget de første 4 kg på (tog 20 kg på ialt... og nu 5 mdr efter fødslen er de alle tabt igen)...

Jeg havde ikke noget kvalme/opkastninger i min graviditet, derimod bare træthed og konstant sult. Så det havde nok lidt med det at gøre. Og mine bryster voksede også virkelig meget i starten, det var nærmest det første graviditetstegn ved mig, så de vejede nok også til...

Jeg har lige tabt mig rigtig rigtig mange kg, så har lidt pres på over, at min vægt stiger så tidligt - føler mig bestemt tyk, men det er ikke til at se. 

Jeg håber jeg smider det hele igen efter fødslen!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.