Opkastninger før positiv g test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Siger sig selv ;)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

815 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Ja laver lige denne afstemning også. For er lidt nysgerrig.
Jeg kastede nemlig op to gange mandag ( 3+0) og har kastet op to gange idag også. Og havde bare sure opstød igår.
Med min første startede jeg først med at kaste op i uge 6.

Testede imorges men den var negativ. Men er jo også kun 3+2 hvis jeg altså er gravid.
Men undre mig bare over jeg kaster op og har kvalme hele tiden hvis jeg ikke er gravid.

Men jer der kastede op og havde kvalme før i kunne teste hvornår startede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

CroQuis

Jeg fik først meget meget mildt kvalme i uge 6-7 stykker.. Men var slet ikke generet af det.

Anmeld

6. november 2013

Aabye

Anonym skriver:

Ja laver lige denne afstemning også. For er lidt nysgerrig.
Jeg kastede nemlig op to gange mandag ( 3+0) og har kastet op to gange idag også. Og havde bare sure opstød igår.
Med min første startede jeg først med at kaste op i uge 6.

Testede imorges men den var negativ. Men er jo også kun 3+2 hvis jeg altså er gravid.
Men undre mig bare over jeg kaster op og har kvalme hele tiden hvis jeg ikke er gravid.

Men jer der kastede op og havde kvalme før i kunne teste hvornår startede det?

Bum bum.. 
Ja jeg vile så gerne at man havde haft flere muligheder

Men min den første havde jeg kvalme og opkast fra ca uge 7 og så de næste 5 mdr frem.. 

Med nr så havde jeg hverken kvalme eller opkast... Nr 2 graviditet var klart den fedeste, havde absolut ingen gener.. Andet end mit bækken gik amok.. Men det forventede jeg.. Det startede så allerede i uge 7 med nr 2.. :s

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Bum bum.. 
Ja jeg vile så gerne at man havde haft flere muligheder

Men min den første havde jeg kvalme og opkast fra ca uge 7 og så de næste 5 mdr frem.. 

Med nr så havde jeg hverken kvalme eller opkast... Nr 2 graviditet var klart den fedeste, havde absolut ingen gener.. Andet end mit bækken gik amok.. Men det forventede jeg.. Det startede så allerede i uge 7 med nr 2.. :s

Jeg kastede op fra uge 6 til uge 18 i min sidste graviditet. Men håber da hvis jeg er gravid at jeg ikke skal kaste op så længe igen.

Min kæreste grinte lidt af mig idag. Fordi jeg stod og var ved at ordne vasketøj og skulle så kaste op. Og kastede så lidt op og fortsatte så med tøjet og så skulle jeg igen. Og så fortsatte jeg igen med tøjet.
Som han sagde det er sgu lidt Deja vu agtig. Fordi jeg kastede op flere gange km dagen i sidste graviditet. Og til sidst var det bare som om at det bare var en del af hverdagen når jeg gjorde rent hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.