Ømme bryster inden positiv g test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor var jeres bryster ømme inden i testede positiv g test.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.535 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Spørgsmålet siger sig selv.
Jeg er efter beregning 3+2 idag. Hvis jeg er gravid self. Men er kun lidt øm i brysterne ikke brystvorterne.
Og kan ikke rigtig huske hvordan det var da jeg var gravid med vores første. Mener nemlig ikke at jeg døjede med ømme bryster overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg er efter beregning 3+2 idag. Hvis jeg er gravid self. Men er kun lidt øm i brysterne ikke brystvorterne.
Og kan ikke rigtig huske hvordan det var da jeg var gravid med vores første. Mener nemlig ikke at jeg døjede med ømme bryster overhovedet.

Ved ikke helt hvad jeg skal stemme. Første graviditet fik jeg ømme bryster 3+6 og anden gang fik jeg først ømme bryster 4+5.

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Ved ikke helt hvad jeg skal stemme. Første graviditet fik jeg ømme bryster 3+6 og anden gang fik jeg først ømme bryster 4+5.

Tak for svar alligevel. så dit kom først efter du havde testet gravid?

Anmeld

6. november 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg plejer at have ømme brystvorter et par dage efter æl og frem til mens.. Den cyklus jeg blev gravid havde jeg ikke ømme vorter , men ømme bryster 3+5 - hvilket løvrigt var eneste symptom jeg havde før testdag..

Anmeld

6. november 2013

Aabye

Jeg fik overhovedet ikke ømme bryster før jeg var temmelig langt henne.. Tror næsten jeg har været halvvejs før jeg begyndte at få ømme bryster.. 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Jeg fik overhovedet ikke ømme bryster før jeg var temmelig langt henne.. Tror næsten jeg har været halvvejs før jeg begyndte at få ømme bryster.. 

Første gang jeg var gravid. Mindes jeg heller ikke jeg havde ømme bryster overhovedet.
Men ingen graviditeter er ens.
Men håber virkelig den er der

Anmeld

6. november 2013

CroQuis

Havde ømme bryster/nipples op til test dag, men kan sgu ikke lige huske om det kun var bryster, kun nipples, eller begge 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Havde ømme bryster/nipples op til test dag, men kan sgu ikke lige huske om det kun var bryster, kun nipples, eller begge 

Haha nej det er heller ikke nemt at huske

Anmeld

6. november 2013

Clisolka

Da jeg blev gravid med min ældste havde jeg meget ømme bryster - det var ikke så meget brystvorterne, men nauvra jeg havde ømme bryster inden jeg testede positivt. 

Da jeg blev gravid med lillebror kom de ømme bryster senere i graviditeten. 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Da jeg blev gravid med min ældste havde jeg meget ømme bryster - det var ikke så meget brystvorterne, men nauvra jeg havde ømme bryster inden jeg testede positivt. 

Da jeg blev gravid med lillebror kom de ømme bryster senere i graviditeten. 

Tusinde tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.