Hvor lang tid må man går over terminsdatoen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
10 svar
1 synes godt om
6. november 2013

Guldet

Er det forskelligt fra sted til sted - hvor langt man må gå over terminen?

Jeg skal føde i Herning - nogen der ved hvor langt man må gå over tid der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Aabye

Jeg mener at det er 10 dage man må gå over. Den er vist sat ned fra 14 dage den grænse der.. 

Anmeld

6. november 2013

Guldet

Aabye skriver:

Jeg mener at det er 10 dage man må gå over. Den er vist sat ned fra 14 dage den grænse der.. 

oki er det gældende over hele landet?

Anmeld

6. november 2013

Aabye

<3 Julebabyen <3 skriver:

oki er det gældende over hele landet?

Jaaaeh.. Det tror jeg faktisk at det er.. Uanset må du ikke gå længere end 14 dage, medmindre du IKKE vil sættes i gang.. 

Anmeld

6. november 2013

Guldet

Aabye skriver:

Jaaaeh.. Det tror jeg faktisk at det er.. Uanset må du ikke gå længere end 14 dage, medmindre du IKKE vil sættes i gang.. 

OKi - tak for svar  

Må se tiden an, der er nu lidt til d. 2 dec (termin) endnu 

Anmeld

6. november 2013

Aabye

OKi - tak for svar  

Må se tiden an, der er nu lidt til d. 2 dec (termin) endnu 

Ja du har da lidt tid at rende på.. Lækkert med en julebaby.. Det er da vist den bedste julegave man kan få

Anmeld

6. november 2013

SjeBets

Min kollega der lige har født gik 11 dage over, blev tilbudt at blive sat i gang på 10. dagen men sagde nejtak. Jeg mener at de havde sagt max 14 dage til hende.

Anmeld

6. november 2013

Maja88

I herning til 41+5

Anmeld

6. november 2013

BigHope13

Er det forskelligt fra sted til sted - hvor langt man må gå over terminen?

Jeg skal føde i Herning - nogen der ved hvor langt man må gå over tid der?

Jeg skal føde i sønderborg hvor man maks går 10 dage før igangsættelse hvis det er det man ønsker. Man får tilbudt overbårenheds undersøgelse 41+0 hvor man så bliver undersøgt om hvor moden man er og hvordan du og barn har det og så får man en tid til igangsættelse der.
Det ihvertfald sådan jeg har forstået det. Skal selv afsted på fredag til den undersøgelse og så må vi se hvad de siger

men jeg tror det over hele landet at man går de 10 dage med mindre man vælger igangsættelse fra.

Anmeld

6. november 2013

Sijac

Aabye skriver:

Det er forskelligt fra sygehus til sygehus. I Næstved må du gå 14 dage øvet tid, derefter igangsættelse og det kan også tage 5 dages tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.