15+1 - 1. mavebillede med 1. barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det er da en super fin begyndende babybule du har der

Mange tak
Det bliver sjovt at se når den begynder at blive stor, forhåbentlig om ikke så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Mange tak
Det bliver sjovt at se når den begynder at blive stor, forhåbentlig om ikke så længe

Ja Jeg tror iøvrigt også det er en lille pige der gemmer sig derinde

Anmeld

6. november 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ja Jeg tror iøvrigt også det er en lille pige der gemmer sig derinde

Det bliver sjovt at se om vi får ret

Anmeld

6. november 2013

esioul

Putomanen skriver:

Det bliver sjovt at se om vi får ret

Det gør i ikke ha ha

Anmeld

6. november 2013

Anonym101

Hvor er du fin!

Anmeld

6. november 2013

tarkoflen

Hvor er du fin og du har sørme termin samme dag, som jeg havde termin med Thea det er da lidt sjovt, at du følger efter helt præcist et år efter mig

Det er bare så fantastisk for jer! Jeg håber du har det rigtig godt og bare nyder at være gravid! Hvornår skal du til 20 ugers skanning? Og vil l egentlig vide, hvad det er for en lille bandit der gemmer sig derinde?

Anmeld

7. november 2013

Putomanen

esioul skriver:

Det gør i ikke ha ha

Ha ha, indtil videre er du den eneste som stemmer på en dreng. Men vi får se

Anmeld

7. november 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Hvor er du fin og du har sørme termin samme dag, som jeg havde termin med Thea det er da lidt sjovt, at du følger efter helt præcist et år efter mig

Det er bare så fantastisk for jer! Jeg håber du har det rigtig godt og bare nyder at være gravid! Hvornår skal du til 20 ugers skanning? Og vil l egentlig vide, hvad det er for en lille bandit der gemmer sig derinde?

Mange tak
Ej hvor sjovt, det må næsten være et godt tegn

Jeg nyder det rigtig meget. Især at det endelig er ude, det gør noget helt andet, at vi kan tale åbent om det. Men jeg skal stadig knibe mig i armen en gang i mellem.

Vi skal til md d. 10 december, men vi kunne ikke vente til dér med at kende kønnet, så det bliver i næste uge. Det bliver nu også rart at se den lille igen!

Anmeld

7. november 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Mange tak
Ej hvor sjovt, det må næsten være et godt tegn

Jeg nyder det rigtig meget. Især at det endelig er ude, det gør noget helt andet, at vi kan tale åbent om det. Men jeg skal stadig knibe mig i armen en gang i mellem.

Vi skal til md d. 10 december, men vi kunne ikke vente til dér med at kende kønnet, så det bliver i næste uge. Det bliver nu også rart at se den lille igen!

Det er altså lidt sjovt, at vi begge blev sat tilbage til den 29/4, du fik besked samme dag som vi gjorde, og ja følger det hele, bare et år senere... Havde nu været vildt hyggeligt, hvis det havde været samme år men det er gode tegn, for jeg tror faktisk de bedste babyer følger vores "plan" vi har i hvert fald fået den skønneste af slagsen

Hvornår fortalte l det til folk? Vi kunne ikke vente, da vi havde set det lille fine hjerte, så der fortalte vi det, vi smed det dog først på FB efter skanningen, og nu kan jeg ikke huske om det var 12 eller 20 ugers Det er så dejligt at få delt den glædelige nyhed

Uhh spændende hvad det er for en lækker lille en der gemmer sig derinde det bliver ligesom lidt mere virkeligt, når man kender kønnet synes jeg

Jeg skal altså stadig knibe mig selv i armen, for at tro på, at den lækre baby der ligger og sover i sin tremmeseng for første gang er vores egen lille skat det er så vildt og det er helt sindsygt hvor meget der er sket på så kort tid! Nu får hun snart en lille kusine, og så er hun jo slet ikke så lille mere. det bliver så spændende!

Glæder mig til at høre hvad det er for en lille en der gemmer sig, og du må altså lige prikke til mig, hvis jeg ikke selv opdager det.

Anmeld

9. november 2013

os2

Hvor er du bare flot

Sikke en flot baby hule du har dig...du ser altså ikke tyk ud, man kan SAGTENS se du er gravid

Dejligt at se et billede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.