Putomanen skriver:
Mange tak 
Ej hvor sjovt, det må næsten være et godt tegn 
Jeg nyder det rigtig meget. Især at det endelig er ude, det gør noget helt andet, at vi kan tale åbent om det.
Men jeg skal stadig knibe mig i armen en gang i mellem.
Vi skal til md d. 10 december, men vi kunne ikke vente til dér med at kende kønnet, så det bliver i næste uge.
Det bliver nu også rart at se den lille igen!

Det er altså lidt sjovt, at vi begge blev sat tilbage til den 29/4, du fik besked samme dag som vi gjorde, og ja følger det hele, bare et år senere... Havde nu været vildt hyggeligt, hvis det havde været samme år

men det er gode tegn, for jeg tror faktisk de bedste babyer følger vores "plan" vi har i hvert fald fået den skønneste af slagsen

Hvornår fortalte l det til folk? Vi kunne ikke vente, da vi havde set det lille fine hjerte, så der fortalte vi det, vi smed det dog først på FB efter skanningen, og nu kan jeg ikke huske om det var 12 eller 20 ugers

Det er så dejligt at få delt den glædelige nyhed

Uhh spændende hvad det er for en lækker lille en der gemmer sig derinde

det bliver ligesom lidt mere virkeligt, når man kender kønnet synes jeg

Jeg skal altså stadig knibe mig selv i armen, for at tro på, at den lækre baby der ligger og sover i sin tremmeseng for første gang er vores egen lille skat

det er så vildt og det er helt sindsygt hvor meget der er sket på så kort tid! Nu får hun snart en lille kusine, og så er hun jo slet ikke så lille mere.

det bliver så spændende!
Glæder mig til at høre hvad det er for en lille en der gemmer sig, og du må altså lige prikke til mig, hvis jeg ikke selv opdager det.