Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
11 svar
1 synes godt om
6. november 2013

Michelle21

Hej piger, jeg har lige et lille spørgsmål, jeg har idag været nede og snakke med en special læge ang. fødemåden da jeg er opereret i min hofte, når men jeg blev så også scannet, og hvor var det dejligt at se min lille basse igen,

men mit spørgsmål er så hvor meget vejede jeres ca. i uge 28?? 

Jeg er 27+6 og han vejer 1101 g, fik afvide at det var en lille smule under gennemsnittet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Hullabullabulla

Michelle21 skriver:

Hej piger, jeg har lige et lille spørgsmål, jeg har idag været nede og snakke med en special læge ang. fødemåden da jeg er opereret i min hofte, når men jeg blev så også scannet, og hvor var det dejligt at se min lille basse igen,

Jeg er 27+6 og han vejer 1101 g, fik afvide at det var en lille smule under gennemsnittet

I uge 28 til 3D scanning vejede min søn 1300 gr

Anmeld

6. november 2013

Michelle21

Britt88 skriver:

I uge 28 til 3D scanning vejede min søn 1300 gr

okay, så kan jeg godt se at min han ligger lidt under gennemsnittet, men hun var ikke bekymret

Anmeld

6. november 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Jeg blev scannet 27+1 og der vejede bassen 978 g  Bassen lå under gennemsnittet i hele graviditeten, men det var ikke bekymrende  Hans storesøster lå til gengæld 20 % for meget igennem hele graviditeten med hende 

Anmeld

6. november 2013

Michelle21

Babymor1013 skriver:

Jeg blev scannet 27+1 og der vejede bassen 978 g  Bassen lå under gennemsnittet i hele graviditeten, men det var ikke bekymrende  Hans storesøster lå til gengæld 20 % for meget igennem hele graviditeten med hende 

okay, hvor meget under lå han??

Anmeld

6. november 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

okay, hvor meget under lå han??

Jeg fik ikke tallet, men kun besked på at han lå under gennemsnittet  Jeg blev scannet hver 4 uge, så de holdte godt øje med ham 

Anmeld

6. november 2013

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Min dreng vejede ca. 1200 g 28+3, og der sagde de intet om, at det ikke var nok

Anmeld

6. november 2013

Bettina90

Michelle21 skriver:

Jeg var til jordmoder 28+3, og der blev min lille prinsesse vurderet til 1100 g  Og jordmoderen var bestemt ikke bekymret - så det er jeg heller ikke 

Anmeld

6. november 2013

Michelle21

Lykke:) skriver:

Min dreng vejede ca. 1200 g 28+3, og der sagde de intet om, at det ikke var nok

Okay.. jeg er 27+6 og han vejer 1101 g

Anmeld

6. november 2013

Michelle21

Bettina90 skriver:

Jeg var til jordmoder 28+3, og der blev min lille prinsesse vurderet til 1100 g  Og jordmoderen var bestemt ikke bekymret - så det er jeg heller ikke 

det jo godt så, lægen var heller ikke bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.