Hvad sker der med min forside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
2 synes godt om
6. november 2013

mariamiss6

Min forside har tabt sig ser det ud til..... Er det med vilje, eller er det frdi jeg af uransaglige årsager ser mobiltemaet? 

Det ser helt forkert ud at det vigtigste på siden er skubbet helt ud på sådan en smal plads synes jeg.....

Jeg synes det er en anelse uoverskueligt i hvert fald, at kategorien og trådstarter er presset sammen til 1 sektion.

Og hvad betyder stjernerne?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Loa

Har også undret mig over samme. Især stjernerne...

Anmeld

6. november 2013

mariamiss6

Loa skriver:

Har også undret mig over samme. Især stjernerne...

Jeg har lige fundet ud af at stjernerne vidst betyder at det er en kategori du har markeret som favorit. Altså, det er fordi du ser forsiden med alle kategorier. Oppe i toppen kan du ændre forsiden til kun at vise dine favoritkategorier. Så er stjernerne der ikke, og du ser kun de katgorier du selv har valgt at følge.

Anmeld

6. november 2013

FrkZier

mariamiss6 skriver:

Min forside har tabt sig ser det ud til..... Er det med vilje, eller er det frdi jeg af uransaglige årsager ser mobiltemaet? 

Det ser helt forkert ud at det vigtigste på siden er skubbet helt ud på sådan en smal plads synes jeg.....

Jeg synes det er en anelse uoverskueligt i hvert fald, at kategorien og trådstarter er presset sammen til 1 sektion.

Og hvad betyder stjernerne?

grimt er det i hvert fald

burde der ikke være en eller anden form for demokratisk afstemning inden de ændre layoutet?

Anmeld

6. november 2013

mariamiss6

FrkZier skriver:

grimt er det i hvert fald

burde der ikke være en eller anden form for demokratisk afstemning inden de ændre layoutet?

Hehehe altsååå... Jeg tror ikke demokrati over layout beslutninger re sådan en fed idé for staff. 

Men man kunne evt. efter hver opdatering lave en afstemning og på den måde måle hvad brugerne synes og får ud af det nye....

Anmeld

6. november 2013

FrkZier

mariamiss6 skriver:

Hehehe altsååå... Jeg tror ikke demokrati over layout beslutninger re sådan en fed idé for staff. 

Men man kunne evt. efter hver opdatering lave en afstemning og på den måde måle hvad brugerne synes og får ud af det nye....

haha det er da ellers kun fair nu man bruger så meget tid herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.