svamp i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. november 2013

Anonym trådstarter

Er gravid i 11 uge, er på penicillin og har nu også fanget svamp i skeden.

Har fået noget creme til at smøre med men det er jo ulideligt.

Mit spørgsmål er til jer der har haft det. Hvor længe fra i kom i behandling gik der til det ikke gjorde ondt mere? (Svier, klør og sådan).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit spørgsmål er til jer der har haft det. Hvor længe fra i kom i behandling gik der til det ikke gjorde ondt mere? (Svier, klør og sådan).

Op.
Håber nogen vil svare trods de ikke kan være anonyme.

Jeg er anonym pga graviditeten er hemmelig...

Anmeld

6. november 2013

lineog4

Aldrig haft det - så desværre ingen råd.... 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Hvis der er nogen der vil svare privat kan i skrive "privat" i et indlæg så skriver jeg til jer så skal i bare holde mund ift graviditet

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Aldrig haft det - så desværre ingen råd.... 

Det er bare i orden
Tak for dit svar

Anmeld

6. november 2013

FruK

Har du ikke fået stikpiller?

Du må gerne bruge Canesten stikpiller - bare ikke bruge indføringshylsteret, når du sætter dem op.

Jeg tror der gik et døgns tid ved mig - havde det flere gange imens jeg var gravid.

Anmeld

6. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg havde svamp mange gange i min graviditet, og fik en stikpille og noget at smøre med. Der gik vist 4-5 dage, så var det væk, men der kom desværre hele tiden igen.

Anmeld

6. november 2013

et-ønske

Anonym skriver:

Svamp er åbenbart min følgesvend i denne graviditet har lige haft det for anden gang og er nu 9+1..... Så der er lang vej igen!!
Jeg bruger brentan 2% det tager 1-2 dage - men der nærmer jeg mig også sindssyge!!!
Sover uden trusser, det synes jeg hjælper lidt

Jeg lider med dig! God bedring

Anmeld

6. november 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

jeg fik det til sidst i min graviditet omkring uge 39.. jeg smurte med canesten 2-3 gange dagligt i en uges tid.. kløen osv gik vist væk efter 2-3 dage.. 

ellers så husk kun at vaske dig med intim sæbe og undgå trusseindlæg da svampen formere sig endnu mere ved varme og fugtige miljø. du kan evt føntørre dig tør forneden når du har været i bad, det gjorde jeg og det hjalp meget. og så sov uden trusser om natten da det har godt af at få luft, så har det sværere ved at formerer sig. 

Anmeld

6. november 2013

mpr

Nu hverken er eller har jeg været gravid, men har desværre haft svamp mere end en gang.. og for mig tog det 14-19 dage om at gå væk.. og ja i mit tilfælde så kom det så tilbage igen næsten med det samme.. Men ja canesten stik pille plus cream er det jeg har brugt det virkede dog ikke så godt ved mig og måtte få noget stærkere som jeg ikke kan huske hvad hedder (det må man dog ikke tage som gravid) Men har hørt det er hvad mange bruger og det er også det lægen vil foreslå dig hvis du ringer ned og spørger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.