Kan det være tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. november 2013

Anonym trådstarter

Kære alle! 
Det passer måske ikke ind at skrive her, men kan ikke rigtig finde andre steder at spørge og i hvirker alle meget mere erfarende end mig på det her område! 

Jeg en pige på 18 år som har en fast kæreste. vi har ingen planer om at få et barn, men da jeg skulle skifte prævention og først til lægen 11 dage efter min menstruation. Jeg valgte jeg ikke at tage nogen prævention og vi brugte heller ikke kondom. vi havde ubeskyttet sex om tirsdagen og onsdagen(4-5 dage efter min menstruation sluttede) hvor han kom i mig, så købte vi en fortrydelses pille torsdag. Vi havde sex igen efter j-dag om natten hvor han også kom i mig flere gange.. vi var fulde og tænkte ikke på han ikke skulle komme i mig.. DUMT!  vi gjorde intet ved det og søndag havde vi sex igen men han kom ikke op i mig der. 
I morges havde jeg det ikke så godt og havde kvalme, og ved ikke om det er pletblødning eller min menstruation. Jeg tror det er pletblødning da det ikke er så voldsomt og brunligt i det, og havde min menstruation for kun 12 dage siden... Tror i der er en stor, lille eller ingen mulighed får at være gravid?
Håber i kan hjælpe!!! 
Mvh
mig den dumme og nervøse pige.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Sandratoft

Det er svært at svare på om du er gravid. Det kan også være at kvalmen og pletblødningen stammer fra at din krop er forvirret mht præventionsskift. 

Hvis jeg var dig, ville jeg vente og se om jeg ikke fik den næste menstruation til planlagt tid

Anmeld

5. november 2013

NessaXenia

I teorien kan du godt, kan ikke lige tyde hvornår i havde sex efter du stoppede prævention men du kan ikke rigtig gøre så meget andet end det du har gjort mht fortrydelsespillen. Vent indtil du skulle have mens igen og tag en test :-)
Hvis du så er blevet gravid kontakter du din læge og i kan finde ud af hvad der skal ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.