(marts) Randers Babylagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Henni

Jeg har lige være i Randers og besøge deres meget omtalte babylagersalg, men sjældent er jeg da blevet så skuffet som i dag.
Vi kom ind med store forventninger, men intet var som forventet. Butikken var en på størrelse med en mellemstor 7eleven, der var 7 barnevogne tror jeg og så et lille udvalg af klapvogne sprædt rundt i rummet. Vi var på udkig efter noget legetøj til Kristopher, men det var der ikke rigtig noget af og heller ikke rigtig noget tøj. Alt i alt var jeg rimelig nedtrygt da jeg tog hjem.

Hvis jer som bor i jylland skal ud og købe udstyr kan jeg ikke anbefale Randers babylagersalg, men vil sige at det kan betale sig at kører til Låsbys Børne biksen.

Håber i nyder jeres sommer  Knus Henni og Kristopher

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

MoarViborg

Ok- tak for tippet! Havde faktisk overvejet at køre dertil med en veninde, men kan da godt være vi finder på noget andet så

Anmeld

25. juli 2009

Henni

Trineviborg skriver:

Ok- tak for tippet! Havde faktisk overvejet at køre dertil med en veninde, men kan da godt være vi finder på noget andet så

Hvis i endelig skal ud at kører så tag et smut til Låsby. Jeg ved jo ikke hvor langt du har, men det er virkelig turen hver

Anmeld

25. juli 2009

MoarViborg

Jamen det vil jeg foreslå min veninde!

Anmeld

12. august 2009

Zille

Hej....

Jeg vil på ingen måder give Henni ret! Jeg har handlet der rigtig meget, og har alle gange været YDERST TILFREDS!!! Det kan svinge fra gang til gang, hvor mange varer der er - men halllen var fyldt sidst jeg var der!!!

Man får en super god service, og sparer masser af penge...!!

Jeg kan kun anbefale det (((O:

Kh Zille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.