Anderledes 3 gang - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 3 gangs gravid i 5 uge.

Under de første 2 graviditeter, har jeg allerede inden jeg kunne teste positivt, være rigtig dårlig, kvalmen startede i uge 3+ og opkast fra uge 4+, har kunnet blive udløst af det mindste, og var mange lugte jeg ikke kunne fordrage, især kaffe. Var tæt på at kaste op bare jeg gik forbi kaffe/the afdelingen i Føtex.

Denne gang er det helt anderledes. Har ikke udtalt kvalme, det er yderst lidt til sammenligning, men ømme og spændte bryster, og er meget sulten, skal småtisse konstant og føler ikke jeg kan tømme blæren ( havde først disse symptomer senere) er meget træt og udmattet, i forhold til de andre 2 gange, og kan virkelig mærke det er slemt, må sove på sofaen inden børnene skal hentes, og er klar til at gå i seng allerede inden jeg er begyndt på aftensmaden

Jeg ved jeg er gravid og det hele ser fint ud, da jeg har været til en meget tidlig invendig scanning og følges, de har dog ikke kunne se antal fostre endnu og har snakket om der kunne være 2 pga især den ekstra sult tørst og træthed jeg har.

Andre som har oplevet at graviditeten pludselig var så meget anderledes ved en 3, 4,5 osv graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.