Mon der sker noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi ikke bruger anden prævention end at holde os fra sex omkring ægløsning. Men denne gang har jeg virkelig været dum, og ikke huske at kigge i kalenderen. Det har fungeret fint de sidste 6 år.

I dag skulle være ca dagen hvor jeg har ægløsning(det føles også sådan i dag),. Men fordi jeg har været så dum ikke at tjekke efter, så har vi så knaldet de sidste 4 dage og så i nat/ morges. Hvor stor er sandsynligheden for at jeg blir gravid? har ikke helt forstået pointen i det her ægløsning halløj, så vi har bare holdt os fra sex eller brugt kondom 4 dage før og 4 dage efter. 

Hvis jeg bliver gravid er den self mere end velkommen, det var bare ikke lige sådan nu og her det skulle ske, men om et par år. Har ikke brug for at vide hvor dum og uansvarlig jeg er, for vi kender begge til risikoen ved at bruge denne metode. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Frk.S

Altså hvor stor sandsynlighed der er kommer jo svært an på hvor fertile i er.

Men har i dyrket ubeskyttet sex er sandsynligheden der jo.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at se om mens kommer, og hvis ikke så tage en test.

for at det er som i håber.

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså hvor stor sandsynlighed der er kommer jo svært an på hvor fertile i er.

Men har i dyrket ubeskyttet sex er sandsynligheden der jo.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at se om mens kommer, og hvis ikke så tage en test.

for at det er som i håber.

Jeg har nemt ved at blive gravid, det store problem er at holde på dem Har desværre aborteret 5 gange. En gang inden min datter på 5 og 4 gange efterfølgende i løbet af de sidste 2 1/2 år. Derfor behøves det ikke at ske lige nu

Anmeld

5. november 2013

Tona

Anonym skriver:

Sagen er den at vi ikke bruger anden prævention end at holde os fra sex omkring ægløsning. Men denne gang har jeg virkelig været dum, og ikke huske at kigge i kalenderen. Det har fungeret fint de sidste 6 år.

I dag skulle være ca dagen hvor jeg har ægløsning(det føles også sådan i dag),. Men fordi jeg har været så dum ikke at tjekke efter, så har vi så knaldet de sidste 4 dage og så i nat/ morges. Hvor stor er sandsynligheden for at jeg blir gravid? har ikke helt forstået pointen i det her ægløsning halløj, så vi har bare holdt os fra sex eller brugt kondom 4 dage før og 4 dage efter. 

Hvis jeg bliver gravid er den self mere end velkommen, det var bare ikke lige sådan nu og her det skulle ske, men om et par år. Har ikke brug for at vide hvor dum og uansvarlig jeg er, for vi kender begge til risikoen ved at bruge denne metode. 

Ja så kan det jo sagtens ske...

Men faktisk skal man helst undgå sex i en hel uge inden ægløsning og 5 dage efter

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Tona skriver:

Ja så kan det jo sagtens ske...

Men faktisk skal man helst undgå sex i en hel uge inden ægløsning og 5 dage efter

Mange tak for svaret, så det måske meget "heldigt" at der ikke er sket noget når vi så har holdt for kort pause:/

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

Men den dag vi planlægger at blive gravide, der er det vel på selve ægløsnings dagen at vi skal være kærlige ik?

Anmeld

6. november 2013

Tona

Anonym skriver:

Men den dag vi planlægger at blive gravide, der er det vel på selve ægløsnings dagen at vi skal være kærlige ik?

Nej ikke kun. Det ville faktisk forringe jeres muligheder. Sæd kan leve i dit underliv i op til en uge, så derfor skal I i hele ugen op til ægløsningen "være ekstra kærlige"

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Tona skriver:

Nej ikke kun. Det ville faktisk forringe jeres muligheder. Sæd kan leve i dit underliv i op til en uge, så derfor skal I i hele ugen op til ægløsningen "være ekstra kærlige"

Okay, og så også de der 5 dage efter? ��

Anmeld

7. november 2013

Tona

Anonym skriver:

Okay, og så også de der 5 dage efter? ��

Ja helst, for man kan jo have regnet lidt forkert med ægløsningen, eller den kan være kommet lidt forskudt.

Men hvis du bestemt kan mærke når du har ægløsning så er det vel i princippet nok at være ekstra kærlige et døgns tid derefter også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.