Scanning 9+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

et-ønske

WantingBaby2012 skriver:

Har her til morgen været til ekstra scanning, da ts i uge 7 viste 2 små "fostre". Den ene målte dog kun 5 mm hvor den anden målte 13. De havde begge hjerter der slog, men da klinikken gerne ville følge udviklingen i den lille skulle jeg scannes igen. 

Scanningen idag viste et fint lille foster med arme og ben og et hjerte de slog.  Tvillingen var der dog ikke længere liv i, og den var samme størrelse som sidst. 

Men vi er lykkelige for vores lille fis der vokser som den skal og vi er sikre på at det ender med den dejligste lille baby til juni 

Billede nr 1 viser størrelses forskellen på de 2 fostre, og nr 2 viser vores lille fis. 

Kan man blive mere lykkelig???  3 års kamp ser nu endelig ud til at give bonus! 

Dejligt at den lille fis var vokset fint

Åhhhh jeg frygter sådan min nf - og at den ene er gået til de var lige store til scanning 7+1. Men puha hvor er jeg nervøs.....

Men ja hvor er det fantastisk at det lykkedes efter så lang og sej en kamp

Hurraaaaa for vores juni bebser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

WantingBaby2012

Mor11 skriver:

Dejligt at den ene har det som den skal! 

Hvad sker der med den anden nu så? Udstøder du selv eller skal de ind og rode efter den? 

Så vidt jeg er orienteret om, så udstyder eller optager kroppen den selv. Så de skal ikke ind og rode i noget som helst  

Men ja, det er da lidt underligt, at man har en lille derinde, som bare "er der"... 

Måske vil jeg opleve en lille blødning på et tidspunkt hvis kroppen udstøder det, eller også vil den bare forsvinde/blive opløst stille og roligt. 

Anmeld

5. november 2013

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Dejligt at den lille fis var vokset fint

Åhhhh jeg frygter sådan min nf - og at den ene er gået til de var lige store til scanning 7+1. Men puha hvor er jeg nervøs.....

Men ja hvor er det fantastisk at det lykkedes efter så lang og sej en kamp

Hurraaaaa for vores juni bebser

Tror slet ikke du behøver at være nervøs 

Vi var jo næsten indstillet på, at der nok ikke kom tvillinger ud af det, eftersom der var så markant en størrelsesforskel allerede i uge 7. Hvis dine var lige store på det tidspunkt, så ville det da være mærkeligt andet, end at de stadig har det godt og lever i bedste velgående. 

Men skulle den ene være gået til, så husk på at det er naturens måde at sige fra på. Måske den bare ikke kunne overleve alligevel. Og så hellere at det sker meget tidligt i graviditeten end senere. 

Vi er ihvertfald lykkelige for at der er en der fortsat hænger ved og vokser som den skal 

Jeg har lige bestilt tid til NF idag til den 29. november. Hvornår skal du? 

Anmeld

5. november 2013

et-ønske

WantingBaby2012 skriver:

Tror slet ikke du behøver at være nervøs 

Vi var jo næsten indstillet på, at der nok ikke kom tvillinger ud af det, eftersom der var så markant en størrelsesforskel allerede i uge 7. Hvis dine var lige store på det tidspunkt, så ville det da være mærkeligt andet, end at de stadig har det godt og lever i bedste velgående. 

Men skulle den ene være gået til, så husk på at det er naturens måde at sige fra på. Måske den bare ikke kunne overleve alligevel. Og så hellere at det sker meget tidligt i graviditeten end senere. 

Vi er ihvertfald lykkelige for at der er en der fortsat hænger ved og vokser som den skal 

Jeg har lige bestilt tid til NF idag til den 29. november. Hvornår skal du? 

Jeg er helt enig med dig i at naturen går sin gang og det kan, og skal vi heldigvis ikke gøre noget ved

Vi har også den der store taknemmelighed over at få lov at blive forældre sammen

Jeg har lige rykket Gyn for indkaldelse til nf idag, får jeg har ikke fået nogen dato endnu - er 9+0 i dag

Anmeld

5. november 2013

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Jeg er helt enig med dig i at naturen går sin gang og det kan, og skal vi heldigvis ikke gøre noget ved

Vi har også den der store taknemmelighed over at få lov at blive forældre sammen

Jeg har lige rykket Gyn for indkaldelse til nf idag, får jeg har ikke fået nogen dato endnu - er 9+0 i dag

Jeg fik at vide på klinikken, at jeg selv skulle bestille tid på hospitalets hjemmeside? 

Men ved vist, at det kan være forskelligt fra kommune til kommune, hvordan man får tid til NF. 

Anmeld

5. november 2013

LMX

Stort tillykke 

Jeg har selv prøvet det samme for 15 år siden da jeg ventede min den første. Der gik en tvilling også til tidligt i forløbet. Den udstødte min krop selv i uge ca. 7-8. 

Det var en ret voldsom blødning som var meget klumpet. Præcis som en SA nu engang kan være.

Blev efterfølgende scannet for at se om den anden tvilling stadig var derinde og det var han 

Anmeld

5. november 2013

et-ønske

WantingBaby2012 skriver:

Jeg fik at vide på klinikken, at jeg selv skulle bestille tid på hospitalets hjemmeside? 

Men ved vist, at det kan være forskelligt fra kommune til kommune, hvordan man får tid til NF. 

Ifølge min læge bliver tiden automatisk sendt når vandrejournalen er oprettet.... Det er så halvanden uge siden

Anmeld

5. november 2013

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Ifølge min læge bliver tiden automatisk sendt når vandrejournalen er oprettet.... Det er så halvanden uge siden

Okay.. Jeg har ikke engang fået oprettet vandrejournal endnu.. Har først en tid på fredag.. 

Anmeld

5. november 2013

WantingBaby2012

LMX skriver:

Stort tillykke 

Jeg har selv prøvet det samme for 15 år siden da jeg ventede min den første. Der gik en tvilling også til tidligt i forløbet. Den udstødte min krop selv i uge ca. 7-8. 

Det var en ret voldsom blødning som var meget klumpet. Præcis som en SA nu engang kan være.

Blev efterfølgende scannet for at se om den anden tvilling stadig var derinde og det var han 

Ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente... For på klinikken siger der, at det ikke er sikkert at jeg vil opleve en blødning.. Men hvis jeg gør, og jeg bliver bekymret så har de været så søde at sige, at jeg bare kan ringe, og så vil de gerne scanne.. Også selvom jeg egentlig er færdig hos dem. (har været i fertilitetsbehandling). 

Inderst inde håber jeg bare, at kroppen stille og roligt optager den, så jeg bliver fri for en blødning og unødvendig bekymring 

Anmeld

5. november 2013

et-ønske

Okay.. Jeg har ikke engang fået oprettet vandrejournal endnu.. Har først en tid på fredag.. 

Det er sjovt sådan en forskel der er fra sygehus til sygehus - men brevet lå til mig da jeg kom hjem har tid til nf den 2/12, der vil jeg være 12+6. 
Fik ved samme lejlighed også tid til jm den 19/12.....
Synes godt nok der er lang tid til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.