Biogaia hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. november 2013

Annemette07

Hvad er jeres erfaringer med det? Kan se der er kokosolie i og min søn fik dem igår. Kan kokosolie godt først påvirker her ca 15 timer efter indtagelsen?

Han er vildt ulykkelig ligger og presser men der kommer intet. Det er værre nu end det var før han fik dråberne. Tror i så det skyldes dem ? :-(

Kom gerne med råd til at han kan få det bedre :-) han har luft han ikk kan komme af med og man kan ikk få mylicon længere :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

modesty

Annemette07 skriver:

Hvad er jeres erfaringer med det? Kan se der er kokosolie i og min søn fik dem igår. Kan kokosolie godt først påvirker her ca 15 timer efter indtagelsen?

Han er vildt ulykkelig ligger og presser men der kommer intet. Det er værre nu end det var før han fik dråberne. Tror i så det skyldes dem ? :-(

Kom gerne med råd til at han kan få det bedre :-) han har luft han ikk kan komme af med og man kan ikk få mylicon længere :-(

Hmm... Vi har været meget glade for BioGaia herhjemme. Jeg skal ikke kunne sige om baby kan være overfølsom overfor kokosolie - men mælkesyrebakterierne går jo ind og ændrer på mave/tarmfloraen så måske man kan forvente en negativ effekt før det bliver bedre? Jeg ved det desværre ikke...

Anmeld

5. november 2013

L&V

Der er så uendelig lidt i og det gælder os ved d dråber så det har intet med det at gøre.. Det er simpelthen en skrøne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.