børnehave i Nørre Alslev.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2013

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Hej piger :-) 

Jeg står og skal flytte sammen med min kæreste i Nørre Alslev. Det betyder så at min dreng Valdemar skal flytte børnehave.  

Da jeg selv er fra holbæk kender jeg ikke meget til børnehaverne i Nørre Alslev,  så ville hører om I har nogle gode/dårlige erfaringer med dem ? 

Hilsen Maria.  

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. november 2013

skatja

vi bor ca 5 km fra nørre alslev by og har lige fået plads i nørre vedby børnehave, det er den der hedder ønskeøen. den skulle være rigtig god og de har mange nye udendørs fertiliteter. der er vist kun den børnehave og den inde i nørre alslev så hvis jeg skulle vælge ja så ville jeg tage denne vores dreng har gået i børnehuset mariehønen i nyk. men han kunne slet ikke trives og vi synes de havde episoder hvor de ikke var ret pædagogiske i deres opførsel. derfor har vi valgt at flytte ham, og så er det jo dejligt tæt på 

hvor gammel er jeres barn??

Anmeld

14. november 2013

hoejlund

skatja skriver:

vi bor ca 5 km fra nørre alslev by og har lige fået plads i nørre vedby børnehave, det er den der hedder ønskeøen. den skulle være rigtig god og de har mange nye udendørs fertiliteter. der er vist kun den børnehave og den inde i nørre alslev så hvis jeg skulle vælge ja så ville jeg tage denne vores dreng har gået i børnehuset mariehønen i nyk. men han kunne slet ikke trives og vi synes de havde episoder hvor de ikke var ret pædagogiske i deres opførsel. derfor har vi valgt at flytte ham, og så er det jo dejligt tæt på 

hvor gammel er jeres barn??

Jeg fik skrevet ham op til møllegården i selve Nørre Alslev.  Og har fået plads der. Så håber den lever op til det som de skriver :-) 

Mange tak for svar :-) 

Valdemar bliver snart 3 år. 

Anmeld

21. januar 2014

Isabel23

Hejsa!

Ville bare lige høre om I er glade for Møllegården og/eller ønskeøen?

Vi skal nemlig flytte til Nørre Alslev og jeg er på helt bar bund i forhold til, hvilken børnehave jeg skal vælge til mine to børn på henholdsvis 3 og 5 år Og søger derfor erfaringer med nogle af børnehaverne tæt på Nørre Alslev

Anmeld

21. januar 2014

hoejlund

Isabel23 skriver:

Hejsa!

Ville bare lige høre om I er glade for Møllegården og/eller ønskeøen?

Vi skal nemlig flytte til Nørre Alslev og jeg er på helt bar bund i forhold til, hvilken børnehave jeg skal vælge til mine to børn på henholdsvis 3 og 5 år Og søger derfor erfaringer med nogle af børnehaverne tæt på Nørre Alslev

Jamen velkommen til byen Skøn by  

Vi er rigtig glade for Møllegården, Pædagogerne er veldig søde og tager sig tid til en, syntes jeg. 

Jeg kan godt lide at det er en idræts børnehave, da min søn elsker alt form for motion og bliver udfordret på de rigtige områder. Vi har kun været der i 21 dage nu, men min søn har allerede rykket sig meget fra da han startede og har kun haft en morgen hvor han græd da jeg afleveret ham, men der var heller ikke en pædagog han kendte. 

Vil klart anbefale den  

Anmeld

21. januar 2014

Isabel23

Det lyder bare rigtig godt:-) jeg synes også selv, at det lyder godt med noget idræt��   Så er jeg blevet lidt mere fortrøstningsfuld��det er jo aldrig så sjovt når end børn skal skifte børnehave...

Anmeld

22. januar 2014

hoejlund

Isabel23 skriver:

Det lyder bare rigtig godt:-) jeg synes også selv, at det lyder godt med noget idræt��   Så er jeg blevet lidt mere fortrøstningsfuld��det er jo aldrig så sjovt når end børn skal skifte børnehave...

Nej det er det ikke. Men børnene har det hurtigt med at falde til og de er så gode her at vi faktisk kun var med en dag i starten og han ville på ingen måde med hjem når vi hentede. 

Og de for hurtigt nye venner så det er dejligt :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.