Tvillinger på hjemmerul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du tvillinger på hormoner og hjemmerul

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.273 visninger
8 svar
6 synes godt om
4. november 2013

Kløver

Flere af jer, har måske set nogle af mine indlæg, om hvor meget rod og kaos der har været i min behandling.

Jeg har fået hormoner, pergotime 2 stk i 5 dage og 3 dage fostimon ( ligesom gonal-F)
Har ikke fået æl-sprøjte og vi har jo selv hygget herhjemmet, men er alligevel en smule nervøs for om der kan være mere end 1. Jeg skal scannes om 1.5 uge

Derfor opretter jeg en afstemning, så har du fået hormoner og blevet gravid på hjemmerul ( selv haft sex og ingen iui) så vil jeg blive glad hvis i vil stemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Hullabullabulla

Maja84 skriver:

Flere af jer, har måske set nogle af mine indlæg, om hvor meget rod og kaos der har været i min behandling.

Jeg har fået hormoner, pergotime 2 stk i 5 dage og 3 dage fostimon ( ligesom gonal-F)
Har ikke fået æl-sprøjte og vi har jo selv hygget herhjemmet, men er alligevel en smule nervøs for om der kan være mere end 1. Jeg skal scannes om 1.5 uge

Derfor opretter jeg en afstemning, så har du fået hormoner og blevet gravid på hjemmerul ( selv haft sex og ingen iui) så vil jeg blive glad hvis i vil stemme

Da jeg blev gravid havde jeg 2 æg som var modne, fik menopur og ovitrelle + ikke planlagt hjemmerul, det blev til et barn

Anmeld

4. november 2013

Kløver

Britt88 skriver:

Da jeg blev gravid havde jeg 2 æg som var modne, fik menopur og ovitrelle + ikke planlagt hjemmerul, det blev til et barn

Tak for dit svar, jeg aner ikke hvordan det så ud, pga klinikken var lukket, men til sammenligning, havde jeg i sidste forsøg, på samme dosis, 3 gode æg og 1 mindre og en god tyk slimhinde

Anmeld

5. november 2013

Kløver

Op - kom gerne med jeres stemme hvis i er blevet gravid på hormoner og hjemmerul

Anmeld

5. november 2013

Team Putte

Maja84 skriver:

årh jeg kan ikke svare men tillader mig lige at fnise lidt af ordet 'hjemmerul'

Anmeld

5. november 2013

Kløver

Team Putte skriver:

årh jeg kan ikke svare men tillader mig lige at fnise lidt af ordet 'hjemmerul'

Gjorde jeg også første gang jeg hørte det

Anmeld

5. november 2013

Team Putte

Maja84 skriver:

Gjorde jeg også første gang jeg hørte det

Godt det ikke kun er mig!

Anmeld

5. november 2013

Kløver

Team Putte skriver:

Godt det ikke kun er mig!

Hjemmerul eller hvad

Anmeld

11. november 2013

Kløver

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.