36+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.116 visninger
15 svar
10 synes godt om
4. november 2013

NovemberBaby2013

Nu med 28 dage til termin . Der er ikke sket det store i denne uge. Onsdag holdte vi fødselsdag for min far og i weekenden har vi flyttet min hest tættere på hvor vi bor. Skønt at der nu kun er 8 minutters kørsel i stedet for 20 minutter! Vi mangler stadig lige de sidste ting til prinsessen (hoved/hale fad, underlag til bilen under autostolen, & spejl til bilen). Jeg må nok også hellere se at få pakket tasken til syghuset, det har jeg ikke gjort endnu . Efter jeg var ved hesten i dag, og kom hjem og skulle i bad, opdagede jeg f*ndeme strækmærker på mine bollehåndtag og inderlår!! . Oh altså, troede lige jeg kunne gå fri, men nej, sådan skulle det ikke være! Vægten siger +15 kg. så håber på at kunne gå de sidste 4 uger uden ekstra strækmærker og ekstra kilo på kroppen! Prinsessen har det godt, dog mindre aktivitet, men pladsen er jo heller ikke som den har været .
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Nu med 28 dage til termin . Der er ikke sket det store i denne uge. Onsdag holdte vi fødselsdag for min far og i weekenden har vi flyttet min hest tættere på hvor vi bor. Skønt at der nu kun er 8 minutters kørsel i stedet for 20 minutter! Vi mangler stadig lige de sidste ting til prinsessen (hoved/hale fad, underlag til bilen under autostolen, & spejl til bilen). Jeg må nok også hellere se at få pakket tasken til syghuset, det har jeg ikke gjort endnu . Efter jeg var ved hesten i dag, og kom hjem og skulle i bad, opdagede jeg f*ndeme strækmærker på mine bollehåndtag og inderlår!! . Oh altså, troede lige jeg kunne gå fri, men nej, sådan skulle det ikke være! Vægten siger +15 kg. så håber på at kunne gå de sidste 4 uger uden ekstra strækmærker og ekstra kilo på kroppen! Prinsessen har det godt, dog mindre aktivitet, men pladsen er jo heller ikke som den har været .

Åhh hvor er du bare flot med din store struttende mave

Anmeld

4. november 2013

UnderStjernerne

Så flot mave, du har dig!  Og ja, den pokkers taske til sygehuset.. Herhjemme er den altså heller ikke pakket endnu (er 38+1), men satser lidt på at få gjort det i løbet af ugen..  

Anmeld

5. november 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Du er som altid super fin Og 28 dage!!! OMG! Glæder mig altså også til at se hende

Anmeld

5. november 2013

Lukas&Liam<3

Super fin mave
Ikke for at ødelægge det, men fra første strækmærke kom til jeg fødte gik der 40 dage og min mave er fyldt med dem. Men man kan da ha lov at håbe

Anmeld

5. november 2013

Guldet

Super smuk mave

Anmeld

5. november 2013

NovemberBaby2013

UnderStjernerne skriver:

Så flot mave, du har dig!  Og ja, den pokkers taske til sygehuset.. Herhjemme er den altså heller ikke pakket endnu (er 38+1), men satser lidt på at få gjort det i løbet af ugen..  

Tak! . Ja, den driller lidt.. Magter bare ikke gå i gang!

Anmeld

5. november 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Du er som altid super fin Og 28 dage!!! OMG! Glæder mig altså også til at se hende

Du super sød som altid .
Ja, det går dæleme stærkt nu!

Anmeld

5. november 2013

NovemberBaby2013

Maria&Lukas skriver:

Super fin mave
Ikke for at ødelægge det, men fra første strækmærke kom til jeg fødte gik der 40 dage og min mave er fyldt med dem. Men man kan da ha lov at håbe

Haha, her kan der max gå 34 dage . Satser selv på at føde d. 6. 7. eller 8. december! .

Anmeld

5. november 2013

NovemberBaby2013

<3 Julebabyen <3 skriver:

Super smuk mave

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.