Synes det presser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2013

Anonym trådstarter

Har idag haft rigtig mange plukkeveer, de gør overhovedet ikke ondt men de strammer virkelig til så må lige stoppe op når de kommer.

Udover det er det virkelig begyndt at presse ned af og føler hele tiden jeg er ved at tisse i bukserne selvom jeg ikke kan tisse mere.

Er 32+ så det er stadig tidligt.

Er der nogen der kan fortælle mig om det er helt normalt? Er baby bare godt i gang med at presse sig ned? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Anonym trådstarter

Undskyld 33+

Anmeld

4. november 2013

An&Jo

Ville nok lige ringe til fødegangen, det kan være urinvejsinfektion men kan også være en for tidlig fødsel..

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Ville nok lige ringe til fødegangen, det kan være urinvejsinfektion men kan også være en for tidlig fødsel..

Har lige fået svar på mine urinprøver idag der var intet at se, men det kan selvfølgelig hurtigt ændre sig.

Var til skanning for halvanden uge siden hvor jeg havde 3 cm livmoderhals tilbage, men aner ikke hvor hurtigt sådan noget kan gå, det er første gang 

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

Ingen bud?

Anmeld

4. november 2013

ette1987

Jeg var hos JM i dag, 22+3, og fortalte også jeg synes mine plukveer kunne være slemme og jeg sommetider havde mega tyngde i underliv. Jeg er så andengangs, men hun sagde at så længe plukveer ikke bliver regelmæssige eller mega mens agtige er det okay. Men ellers er det altså altid okay at ringe til fg!

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

ette1987 skriver:

Jeg var hos JM i dag, 22+3, og fortalte også jeg synes mine plukveer kunne være slemme og jeg sommetider havde mega tyngde i underliv. Jeg er så andengangs, men hun sagde at så længe plukveer ikke bliver regelmæssige eller mega mens agtige er det okay. Men ellers er det altså altid okay at ringe til fg!

Synes ikke jeg har mens smerter, har lette smerter i lænden og foran men med bækkeløsning kan smerterne jo godt stamme derfra.

Venter og ser om lidt hvile kan hjælpe  

Anmeld

4. november 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Har idag haft rigtig mange plukkeveer, de gør overhovedet ikke ondt men de strammer virkelig til så må lige stoppe op når de kommer.

Udover det er det virkelig begyndt at presse ned af og føler hele tiden jeg er ved at tisse i bukserne selvom jeg ikke kan tisse mere.

Er 32+ så det er stadig tidligt.

Er der nogen der kan fortælle mig om det er helt normalt? Er baby bare godt i gang med at presse sig ned? 

jeg har haft nøjagtig det samme siden uge 30 dog venter jeg tvillinger så der vil self. være lidt mere tyngde.

men tror ikek du skal være nervøs over det, jeg er da i uge 34+ nu og har altså stadig ikke født

Anmeld

5. november 2013

Blirnokaldrigfru

Det er helt normalt, at føle at det presser på nedad, det er fordi baby skal bore sig ned af i bækkenet, og ende med at stå fast så han/hun ikke kan komme op derfra igen jeg ringede selv adskillige gange til jordemor/læger og fødegang, fordi jeg havde plukkeveer HELE TIDEN, og det kunne gøre så ondt indimellem, at jeg måtte stoppe op lidt..
De sidste uger, føles det som om man render rundt med en melon mellem benene, og det gør ondt - eller er i hvert fald ubehageligt - hele tiden - sådan havde jeg det hvert fald..

og jeg fødte først 40+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.