Stella er bare så syg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2008

Tynen

Derfor mit fravær så stort herinde fra!
Ville gerne have svaret på en masse indlæg, men rent ud sagt så orker jeg ikke lige pt.

De sidste 3 dage har hun haft feber - 39,9 - 40 stykker - så det er slemt for hende!

Hun er bare så ulykkelig hele tiden og kan næsten ikke få vejret pga. slim i svælget (Eller hvad hedder det) så igår resulterede det i et MAJOR opkastanfald ud over køkkenbordet med samtligt indhold af mavesækken da jeg ville give hende flydende Panodil!

Vi har været oppe de sidste 3 nætter! Hun vågner hele tiden og græder og det er bare så frusterende!
Ville bare ønske der var noget man kunne gøre!!

Ville sgu ønske det var en selv der var syg istedet for.. Jeg tackler det meget bedre :)

Nå, en lille update herfra!

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

BellaT

:'( Piv! God bedring med lille Stella. Stakkels lille pus! Da Phillip var syg, gik jeg rundt som en zombie til sidst.(Jeg er vant til at han stort set sover igennem;)). Det er bare så hårdt når guldklumpen er syg og man ville ønske at man selv kunne tage sygdommen på sig i stedet for. Knus fra Helle(H) - Og ae ae til Stellas varme pande.

Anmeld

23. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] :'( Piv! God bedring med lille Stella. Stakkels lille pus! Da Phillip var syg, gik jeg rundt som en zombie til sidst.(Jeg er vant til at han stort set sover igennem;)). Det er bare så hårdt når guldklumpen er syg og man ville ønske at man selv kunne tage sygdommen på sig i stedet for. Knus fra Helle(H) - Og ae ae til Stellas varme pande. [/citat] Tak :) Og ja, man er jo helt ude af "træning" når man er vant til at ungen sover igennem! - Pheew! :) Trine - Tilnærmelsesvis en Zombie! :)

Anmeld

23. marts 2008

ivfmarie

Åhhh nejda.. stakkels jer :'( Har du prøvet at give lidt varm kamillethe med sukker til hende når hun vågner om natten? Det er beroligende, slukker tørst og hjælper på hosten - guld værd til sølle nat-vågne bebser! Giver du panodil? Du må gi en "numsepanodil" op til 4 gange i døgnet. De gange Malte har været pyllepjok om natten, der giver jeg altså en panodil til natten, og så igen når han vågner og er ked og febril. Jeg ved der er mange der er imod at give piller, men lægen har sagt god for det, og jeg er af den holdning at "ingen bliver raske, når ingen sover", så jeg giver altså hellere én for meget end én for lidt... Øv for jer - håber at lille Stellaskat bliver rask snart! (H) Marie

Anmeld

23. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Åhhh nejda.. stakkels jer :'( Har du prøvet at give lidt varm kamillethe med sukker til hende når hun vågner om natten? Det er beroligende, slukker tørst og hjælper på hosten - guld værd til sølle nat-vågne bebser! Giver du panodil? Du må gi en "numsepanodil" op til 4 gange i døgnet. De gange Malte har været pyllepjok om natten, der giver jeg altså en panodil til natten, og så igen når han vågner og er ked og febril. Jeg ved der er mange der er imod at give piller, men lægen har sagt god for det, og jeg er af den holdning at "ingen bliver raske, når ingen sover", så jeg giver altså hellere én for meget end én for lidt... Øv for jer - håber at lille Stellaskat bliver rask snart! (H) Marie[/citat] Hej Marie. Jep, te er afprøvet - Så det får hun bare masser af. Jeg har "lånt" numsePanoer af Bacon just in case. Jeg vil hellere give hende dem, end at hun skal ligge og have det træls hvis hun vågner her i nat. Har opgivet det flydende stads! Troede det var mere gennemtænkt! Det er jo så tykt!! Og hun skal virkelig sluge meget af det for at nå op på den dosis hun skal have og det kan hun bare slet ikke! Nå, må vist hellere gå til køjs! Man ved aldrig hvornår der er bud efter en igen! Tak for tankerne :) Trine

Anmeld

23. marts 2008

Muffinmus

ok, så er det derfro man ikke hører fra jer:)
Hvor er det bare synd for lille Stella mus. Øv da. Føler sgu med jer i det lille hus, det er enormt hårdt. William er først ved at komme sig over sin forkølelse nu...over 14 dage med snot og slim. Klamt.
God bedring til tøsen.

Anmeld

23. marts 2008

MrsMartens

God bedring til den søde mulle!!
David har jo skoldkopper og vi har haft gang i panodil i stikpilleform... det er nemt og David var ligeglad med at Mor propper ting op i måsen.....(?)

Håber hun snart får det bedre, du må sige til, hvis du får brug for hjælp!!
(H)

Anmeld

23. marts 2008

Muffinmus

MrsMartens skriver:

God bedring til den søde mulle!!
David har jo skoldkopper og vi har haft gang i panodil i stikpilleform... det er nemt og David var ligeglad med at Mor propper ting op i måsen.....(?)

Håber hun snart får det bedre, du må sige til, hvis du får brug for hjælp!!
(H)

Ha ha..stakkels unge... Men ja, han er nok lige glad:)

Anmeld

24. marts 2008

Lise

Kære Trine,

Øv hvor er det bare træls... rigtig hårdt når de små poder kaster maden op og har det skidt! Vi har netop selv haft en uge med slim og opkast, men Simon fik dog aldrig så meget feber. Her har rigtig gode erfaringer med numsepanodilen - og den kan jo ikke kastes op igen! Håber Stella snart bliver god igen, det er jo slet ikke til at holde ud at de små er dårlige..

Masser af tanker herfra!

Lise

Anmeld

24. marts 2008

Marco2

Hej Trine. Åhhh ja, det er sgu bare så hårdt. Her har vi også lige haft helvedes uge, så det der skull ha' været ferie har bare føltes som hårdt arbejde. God bedring til Stella. AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.