billed spam, prinsessen er kommet til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
13 svar
22 synes godt om
4. november 2013

HappyTrine

Fødte tirsdag D 29/10 den dejligste lille pige :-* 

Kom ind på fødegangen 11.00 med kraftige veer , og fik så pres veer kl 16.05 hvor hun efter 25 min pres lå i mine arme - vi er så lykkelig og stolte over at være blevet forældre , og det kan slet ikk beskrives !! <3,  vores lille vinunderbarn! :')

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Anonym101

Nej, hvor er hun skøøøn!

Tillykke med hende!

Anmeld

4. november 2013

HappyTrine

FebruaryMom skriver:

Nej, hvor er hun skøøøn!

Tillykke med hende!

Mange tak ja hun er simpelthen så skøn og dejlig! Kan se du skal føde til februar , glæd dig der er ikke noget bedre end at blive mor , det er virkelig det lykkeligeste øjeblik i ens liv når de kommer op til en :') 

Anmeld

4. november 2013

Anonym101

HappyTrine skriver:

Mange tak ja hun er simpelthen så skøn og dejlig! Kan se du skal føde til februar , glæd dig der er ikke noget bedre end at blive mor , det er virkelig det lykkeligeste øjeblik i ens liv når de kommer op til en :') 

Hun ser også dejlig ud, den lille
Det lyder godt! Du kan også tro tålmodigheden er på prøve indimellem

Anmeld

4. november 2013

HappyTrine

FebruaryMom skriver:

Hun ser også dejlig ud, den lille
Det lyder godt! Du kan også tro tålmodigheden er på prøve indimellem

Det er forståeligt var os meget utålmodig til tider og vil bare have hende ud :-D griner , havde termin den 12 nov men fødte da jeg præcis var 38+0 :') og endnu en gang tak  

Anmeld

4. november 2013

Anonym101

HappyTrine skriver:

Det er forståeligt var os meget utålmodig til tider og vil bare have hende ud :-D griner , havde termin den 12 nov men fødte da jeg præcis var 38+0 :') og endnu en gang tak  

He he, så kan det hurtigt blive nogle lange dage syntes jeg!
Men jeg tænker jeg hellere må lave hende færdig derinde før hun skal nogen steder.

Ej hvor sjovt det var lige i starten af en ny uge

Anmeld

4. november 2013

HappyTrine

Ja det kan nemlig, og ja det er det bedste for dem at ligge derinde og vokse sig sunde og raske uanset hvor meget man gerne vil have dem ud men kom os til at sige til jordemoderen efter jeg havde født ' hun er født 2 uger før tidligt' hvor jotdmoderen så kiggede og sagde ' nej det er hun ikke hun er bare født 2 uger før sin termin, haha :-D 

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

HappyTrine skriver:

Kom ind på fødegangen 11.00 med kraftige veer , og fik så pres veer kl 16.05 hvor hun efter 25 min pres lå i mine arme - vi er så lykkelig og stolte over at være blevet forældre , og det kan slet ikk beskrives !! <3,  vores lille vinunderbarn! :')

Ejjj hvor er hun dog bare skøn, kæmpe stort tillykke med hende

Anmeld

4. november 2013

UnderStjernerne

Tillykke med hende, hvor er hun nuttet! 

Anmeld

4. november 2013

Stivdie

HappyTrine skriver:

Stort tillykke med Jeres prinsesse!
Det er lidt sjovt, jeg havde også termin d. 12. November og fødte en lille pige søndag d. 27, men skulle have været sat i gang tirsdag d. 29, hvis der ikke var sket noget inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.