øv så skete det for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. november 2013

Rikke vuholm

Hej. Jeg har desværre haft en SA i dag øv for pokker.  Hvordan kom i igennem det og hvornår kunne i prøve igen? Jeg har det okey og tænker at der jo var noget galt med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Carina:-)

Husk at blive tjekket ved lægen,da der kan sidde rester der kan lave en masse ravage .

Sygehuset anbefaler en cyklus inden man prøver igen,men det har jeg aldrig lyttet efter 

Anmeld

4. november 2013

LMX

Årh øv altså..

Anmeld

4. november 2013

Mor til Ella

Rikke vuholm skriver:

Hej. Jeg har desværre haft en SA i dag øv for pokker.  Hvordan kom i igennem det og hvornår kunne i prøve igen? Jeg har det okey og tænker at der jo var noget galt med det. 

Altså for mig synes jeg ikke der var så meget at komme sig over, da det for mig ikke var et barn sådan rigtigt. Hvis su forstår.
Men det var d svært fordi jeg havde jo indstillet mig på at vi skulle have nr 2, og så var jeg bange for at det ville tage lang tid at blive gravid igen.
Jeg fik intet af vide på sygehus ang hvornår vi måtte igen. Men jeg stod med en positiv test 4 uger efter og er i uge 8 nu
til dig.

Anmeld

4. november 2013

Rikke vuholm

Har været ved læge og få det bekræftet i dag. Skal komme igen hvis ikke blødningen stopper

Anmeld

4. november 2013

Babydrøm

Rikke vuholm skriver:

Anmeld

4. november 2013

Anonym101

Øv,
Det er flot du tænker sådan! Men det er jo også rigtigt, kroppen laver oftest en S.A pga. den ved forsteret ikke var levedygtigt. Held og lykke til næste gang

Anmeld

4. november 2013

esioul

Rikke vuholm skriver:

Øv øv.

Hvor langt var du henne?

Følger lægen dit HCG med blodprøver? 

Anmeld

4. november 2013

FruK

Øv...

Jeg blev tjekket ti dage efter min abort og fik at vide, at alt var fint og at jeg var på vej til at få ægløsning. Og så skyndte vi os bare at klø på. Jeg blev gravid igen, før jeg fik mens.

Pøj pøj. 

Anmeld

4. november 2013

MMOGM

Øv 

Håber du snart bliver gravid igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.