Av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
7 svar
2 synes godt om
4. november 2013

Menne

Jeg har lige været ude og handle. Måtte nærmest løbe ind fra bilen, da jeg bare skulle på toilet (stort). Efter toiletbesøget går jeg ud i køkkenet. På vejen får jeg et ordentligt jag ind i højre side af maven, sådan at jeg kryber sammen og udbryder av av av.. Smerterne fortsætter som kraftig sidestik. Jeg lægger mig på senge og har ligget her nu i en time. Det gør stadig ondt, men kun i højre side..

Jeg er 36+3 idag - nogen der har prøvet ligende..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

BigHope13

Menne skriver:

Jeg har lige været ude og handle. Måtte nærmest løbe ind fra bilen, da jeg bare skulle på toilet (stort). Efter toiletbesøget går jeg ud i køkkenet. På vejen får jeg et ordentligt jag ind i højre side af maven, sådan at jeg kryber sammen og udbryder av av av.. Smerterne fortsætter som kraftig sidestik. Jeg lægger mig på senge og har ligget her nu i en time. Det gør stadig ondt, men kun i højre side..

Jeg er 36+3 idag - nogen der har prøvet ligende..???

Avs det lyder ubehageligt, aner ikke lige hvad det kan være, håber nogle andre kan hjælpe dig. Men kæmpe kram herfra.

Anmeld

4. november 2013

Menne

BigHope13 skriver:

Avs det lyder ubehageligt, aner ikke lige hvad det kan være, håber nogle andre kan hjælpe dig. Men kæmpe kram herfra.

Ja, det er ret ubehageligt, men tror det er ved at aftage igen. Man bliver bare så opmærksom på alle kroppens signaler, når man er ved at være så langt.. Skulle du ikke også snart til at komme i fødsel? 

Jeg sender lige en omgang ve-støv til dig... 

Anmeld

4. november 2013

BigHope13

Menne skriver:

Ja, det er ret ubehageligt, men tror det er ved at aftage igen. Man bliver bare så opmærksom på alle kroppens signaler, når man er ved at være så langt.. Skulle du ikke også snart til at komme i fødsel? 

Jeg sender lige en omgang ve-støv til dig... 

Godt det er ved at aftage igen, så må du nok hellere få hvilet godt så det ikke kommer retur igen.

Haha jo du siger da noget mange tak skal du have, jeg håber sørme snart han vælger at komme ud, det ved at være noget frustrerende og gå her og vente og vente og lige vente lidt mere.

Anmeld

4. november 2013

UnderStjernerne

Jeg har prøvet noget lignende for nylig. Tror det er omkring 2 uger siden, var dog ikke på toilettet, men fik også vildt ondt i den ene side både foran på maven og på ryggen. Jeg lå ned en halv times tid og så aftog det lidt efter lidt.. Har ingen idé om hvad det var, men det er i hvert fald ikke kommet tilbage (endnu! 7-9-13) 

Anmeld

4. november 2013

Menne

UnderStjernerne skriver:

Jeg har prøvet noget lignende for nylig. Tror det er omkring 2 uger siden, var dog ikke på toilettet, men fik også vildt ondt i den ene side både foran på maven og på ryggen. Jeg lå ned en halv times tid og så aftog det lidt efter lidt.. Har ingen idé om hvad det var, men det er i hvert fald ikke kommet tilbage (endnu! 7-9-13) 

Mærkeligt. Det gjorde virkelig ondt, men er også aftaget igen. Nu er jeg bare almindelig øm i maven, som jeg har været de sidste 4 uger... 

Anmeld

4. november 2013

Manna

Menne skriver:

Mærkeligt. Det gjorde virkelig ondt, men er også aftaget igen. Nu er jeg bare almindelig øm i maven, som jeg har været de sidste 4 uger... 

Måske har du fået klemt en tarm. Det gør hammer nas.
Bare en idé.
Godt det er bedre igen.

Anmeld

4. november 2013

Menne

Manna skriver:

Måske har du fået klemt en tarm. Det gør hammer nas.
Bare en idé.
Godt det er bedre igen.

Klemt en tarm? Det har jeg aldrig hørt om før.. Men det kunne godt give mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.