hvilken ammebrikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
ja hvilken ammebrikker vil i anbefale?
Jeg har kikket lidt på mam's ammebrikker da vi har mam sutter men er der nogle der har erfaringer med dem?
Ved godt der er længe til jeg skal føde endnu men jeg vil bare gerne være så vel forberet som muligt så jeg kan amme min datter nu er det jo ikke engang sikkert jeg får brug for dem men heller være på den sikre side

Så hvilken vil i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

--Line..

anna111 skriver:

Jeg har kikket lidt på mam's ammebrikker da vi har mam sutter men er der nogle der har erfaringer med dem?
Ved godt der er længe til jeg skal føde endnu men jeg vil bare gerne være så vel forberet som muligt så jeg kan amme min datter nu er det jo ikke engang sikkert jeg får brug for dem men heller være på den sikre side

da jeg fødte fik jeg 2 fra sygehuset af, fra medela.

Hvis jeg var dig, ville jeg vente til du havde født, for det er overhovedet ikke sikkert at du får brug for dem.
mine ammebrikker, ødelagde hele amningen! Så jeg ville kun bruge dem, hvis det var yderst nødvendigt.

Anmeld

4. november 2013

anna111

--Line.. skriver:

da jeg fødte fik jeg 2 fra sygehuset af, fra medela.

Hvis jeg var dig, ville jeg vente til du havde født, for det er overhovedet ikke sikkert at du får brug for dem.
mine ammebrikker, ødelagde hele amningen! Så jeg ville kun bruge dem, hvis det var yderst nødvendigt.

Tak for svar
Tror nu bare gerne jeg vil have nogle liggene og ville heller ikke bruge dem med minder det er aller højst nødvendig

Anmeld

4. november 2013

FrkZier

anna111 skriver:

da jeg fødte og skulle bruge dem fik jeg to fra medela på hospitalet.

Anmeld

4. november 2013

anna111

FrkZier skriver:

da jeg fødte og skulle bruge dem fik jeg to fra medela på hospitalet.

Okay var de gode at bruge ?

Anmeld

4. november 2013

anna111

Andre med erfaringer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.