missed abortion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
3 svar
1 synes godt om
4. november 2013

guldklumpen23

Hej 

Vi er to studerende, der virkelig har brug for jeres hjælp.

Vi er igang med at skrive bachelorprojekt og har brug for at interviewe en kvinde, der har oplevet en missed abortion, og som har været i kontakt med gynækologisk afdeling. 

Vi vil i opgaven, gerne høre om din historie og hvordan du har oplevet hele behandlings forløbet og tiden efter aborten. Og vores formål med opgaven, er at belyse om der er noget sygeplejerskerne kan gøre bedre, for disse kvinder.

Alle dataer vi får vil være anonyme, og fortrolige, så ingen kan genkende jer. 

Hvis du vil hjælpe os med vores opgave, og vi må interview dig, så kontakt mig her, så aftaler vi nærmere.

På forhånd tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Blirnokaldrigfru

guldklumpen23 skriver:

Hej 

Vi er to studerende, der virkelig har brug for jeres hjælp.

Vi er igang med at skrive bachelorprojekt og har brug for at interviewe en kvinde, der har oplevet en missed abortion, og som har været i kontakt med gynækologisk afdeling. 

Vi vil i opgaven, gerne høre om din historie og hvordan du har oplevet hele behandlings forløbet og tiden efter aborten. Og vores formål med opgaven, er at belyse om der er noget sygeplejerskerne kan gøre bedre, for disse kvinder.

Alle dataer vi får vil være anonyme, og fortrolige, så ingen kan genkende jer. 

Hvis du vil hjælpe os med vores opgave, og vi må interview dig, så kontakt mig her, så aftaler vi nærmere.

På forhånd tusind tak

Hej jeg har oplevet det i søger - en missed abortion, hvor jeg via gynækologisk afdeling blev undersøgt og fik en medicinsk abort som skulle afslutte mit forløb.. I må gerne skrive til mig

Anmeld

4. november 2013

Kofoed.

jeg har også oplevet en missed abort og vil gerne fortælle om det. Lægelig set, har jeg faktisk oplevet to, men den anden var en tvilling i 21. uge, det forløb var meget anderledes, sjovt nok. I er velkommen til at kontakte mig.

Anmeld

4. november 2013

guldklumpen23

tusind tak for de mange henvendelser.. vi er virkelig glade for at der er så mange der gerne vil hjælpe til emnet, og vi håber på at plejen/støtten til disse kvinder kan blive bedre eller muligvis give nogle idder til de mangler der kan være. Vi har udvalgt et par kvinder, men tusind tak til alle jer andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.