Hvad nu hvis ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
2 synes godt om
4. november 2013

JacobsMoar

Jeg har nok bare brug for at få at vide at alt er normalt og vi venter et sundt og rask barn.. Men...

Jeg er i dag 12+3 og skal til NF senere i dag.. Det har været en "ikke-hemmelighed" længe efterhånden da jeg endte med at blive sygemeldt pga. opkast og kvalme.. Jeg blev scannet 6+? og 8+? begge scanninger viste er meget fint blinkede hjerte.. Nu er jeg bare SÅ nervøs for at den er død når vi kommer til NF i dag, netop fordi vi har fortalt at jeg er gravid.. Tænk lige hvis vi skal fortælle en masse mennesker at jeg ikke er gravid alligevel.. 

Fåååårk hvor er der lang tid til kl 14.... 

Har nok bare brug for at dele mine tanker med nogle der kan sætte sig en smule ind i min tanker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

M (:

JacobsMoar skriver:

Jeg har nok bare brug for at få at vide at alt er normalt og vi venter et sundt og rask barn.. Men...

Jeg er i dag 12+3 og skal til NF senere i dag.. Det har været en "ikke-hemmelighed" længe efterhånden da jeg endte med at blive sygemeldt pga. opkast og kvalme.. Jeg blev scannet 6+? og 8+? begge scanninger viste er meget fint blinkede hjerte.. Nu er jeg bare SÅ nervøs for at den er død når vi kommer til NF i dag, netop fordi vi har fortalt at jeg er gravid.. Tænk lige hvis vi skal fortælle en masse mennesker at jeg ikke er gravid alligevel.. 

Har nok bare brug for at dele mine tanker med nogle der kan sætte sig en smule ind i min tanker... 

Ville bare lige sende et kram og et par krydsede fingre. Da jeg var gravid oprettede jeg flg. tråd måske du kan finde lidt trøst og støtte deri. Held og lykke!  

Anmeld

4. november 2013

comulle

Kan godt forstå dig.. Men så længe du ikke har blødt eller haft ondt så er chancen meget meget lille for at noget er galt.. Det skal nok gå helt fint.. bekymringen om at noget er galt eller noget går galt vil nok følge resten af tiden, det hører nok bare med til at være mor tror jeg.. prøv at tænk positivt og glæd dig til at se din dejlige bebs igen  

Anmeld

4. november 2013

Kløver

comulle skriver:

Kan godt forstå dig.. Men så længe du ikke har blødt eller haft ondt så er chancen meget meget lille for at noget er galt.. Det skal nok gå helt fint.. bekymringen om at noget er galt eller noget går galt vil nok følge resten af tiden, det hører nok bare med til at være mor tror jeg.. prøv at tænk positivt og glæd dig til at se din dejlige bebs igen  

Enig

Til ts: nyd scanningen, sikker på der er liv

Anmeld

4. november 2013

JacobsMoar

Tak 

Inderst inde ved jeg jo godt at det hele er normalt, tror bare det er tanken om at jeg har haft det SÅ dårligt SÅ længe og den så ikke er der 

Anmeld

4. november 2013

StineC

Jeg var også totalt nervøs inden min NF, så kender følelsen. Jeg tror ikke du finder helt ro før det er overstået, men sørg for at nyde scanningen! Jeg synes NF scanningen har været den helt klart bedste scanning jeg har været til. Vi fik nogle super gode billeder og så er det nok også bare det der med at man ser babyen for første gang hvor det rent faktisk ligner en baby (hvis du har været til ts så er det jo bare hjerteblink man ser).. jeg var i hvert fald rigtig rørt over at se vores baby være fuld af energi og rulle rundt derinde og spjætte med arme og ben, det var SÅ sødt
Tænk positivt og så bliver det positivt!

Anmeld

4. november 2013

lycly

JacobsMoar skriver:

Jeg er rimelig sikker på at ALLE gravide sidder med samme tanker inden NF scanningen - og igen inden md. Men det er så sjældent at der rent faktisk er noget galt og især når man oven i købet har set hjerteblink Så træk vejret og glæd dig til at se din lille bebs

Anmeld

4. november 2013

Astrid1984

Håber det gik som det skulle til NF

Anmeld

4. november 2013

et-ønske

JacobsMoar skriver:

Håber scanningen gik super godt er sikker på der lå en spræl-levende lækker lille baby!!

Men jeg kender følelsen og har det præcis på samme måde - er idag 8+6 og synes tiden til nf er uendelig lang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.