Kan jeg være 4 uger længere henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
3 svar
2 synes godt om
4. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er gravid og er 7+1 beregnet ud fra min sidste mens, som dog var en uge forsinket..
Jeg tænker lidt, om jeg måske kunne have været gravid allerede der?
Jeg testede MEGET positivt da jeg var 4+0.. Derudover synes jeg at jeg allerede kan mærke 'bobler' eller sådan noget.. Og det ville passe noget bedre, hvis jeg var 11+1
Men måske er det bare fordi jeg har været gravid før og derfor ved, hvad jeg skal mærke efter.. Hmm..

Nogle med lidt kloge ord / erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Kløver

Det kan også sagtens være luft i tarmene, de såkaldte fantomspark, har dem indimellem også selv da jeg ikke var gravid, er i dag 4+0 og havde lidt i går men jo det umuligt kan være liv

Anmeld

4. november 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er gravid og er 7+1 beregnet ud fra min sidste mens, som dog var en uge forsinket..
Jeg tænker lidt, om jeg måske kunne have været gravid allerede der?
Jeg testede MEGET positivt da jeg var 4+0.. Derudover synes jeg at jeg allerede kan mærke 'bobler' eller sådan noget.. Og det ville passe noget bedre, hvis jeg var 11+1
Men måske er det bare fordi jeg har været gravid før og derfor ved, hvad jeg skal mærke efter.. Hmm..

Nogle med lidt kloge ord / erfaringer?

Jeg tænker også luft måske du er mere oppustet denne gang end sidste

Anmeld

4. november 2013

Mother-love

Jeg tænker også luft. Jeg har siden jeg blev gravid med Isabella haft disse luft bobler i tarmene.
Der vare engang det var så kræftigt at jeg kunne mærke det udenpå maven. Og jeg så ca sådan her ud i hovedet hahaha for det første jeg tænkte var. Er jeg gravid? Umuligt. Det var jeg heller ikke det er bare luft hehee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.