giv et råd med på vejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. november 2013

Rikke vuholm

Jeg har i to dage nu haft lyserød udflåd når jeg har tørret mig og har lidt menstruations smerter i underlivet.  Er der andre, der har prøvet det og fik et sundt og rask barn k den anden ende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Kløver

Så længe det er lyserødt udflåd og ikke en kraftig blødning skulle der ikke være noget, og det er meget normalt at have menstruations lignende smerter, pga livmoderen giver sig, fordi den vokser

Anmeld

4. november 2013

modesty

Rikke vuholm skriver:

Jeg har i to dage nu haft lyserød udflåd når jeg har tørret mig og har lidt menstruations smerter i underlivet.  Er der andre, der har prøvet det og fik et sundt og rask barn k den anden ende? 

Man kan sagtens have murren i underlivet og bløde både lidt og meget - og stadig få et sundt barn i armene ved terminen. Kroppen har sit eget liv, så at sige, og det er umuligt at forudse hvad den her slags betyder, men som sagt; mange bløder undervejs i graviditeten. 

Anmeld

4. november 2013

justagirl

Jeg fik det, kun da ægget satte sig fast s:?

Anmeld

4. november 2013

Lotus86

Jeps, sådan var det hos mig flere gange indtil 10. uge, lyserødt udflåd, som endda endte ud i en frisk blødning plus mærkelige 'smerter' i maven. Er i dag 35+0, så her var det altså helt uden betydning

Anmeld

4. november 2013

Rikke vuholm

Opdate. Det er udviklet sig til smerter og kraftig blødning så. Tror desværre at det var det. 

Anmeld

4. november 2013

stjernehimmel

Rikke vuholm skriver:

Opdate. Det er udviklet sig til smerter og kraftig blødning så. Tror desværre at det var det. 

Åhhhh håber at bebs klare den og det kun er en slem forskrækkelse 

Anmeld

4. november 2013

Rødhætte

Rikke vuholm skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre.

Stort 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.