Lungemodner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Mortilxx

AnjaM skriver:

Må jeg spørge hvordan det kan være?

Er der ikke en læge der skal tage stilling til hvornår du kan få lungemodner?

Da jeg fødte min søn i uge 29 sidst, med en fødselsvægt på 800 g samt sværsvangerskabsforgiftning og mange andre komplikationer, er jeg i stor risiko denne graviditet. Jeg ved på nuværende tidspunkt at jeg igen får en meget væksthæmmet dreng ligesom min søn, så jeg skal scannes jævnligt. De skal hele tiden vurdere om hvad han har bedst af. Læge og jordmødre har sagt at jeg kommer til at føde en del før tid igen, og så vil jeg jo rigtig gerne at jeg kan få noget lungemodner til ham :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Mortilxx

Kamulla skriver:

hvorfor skal du føde for tidligt? og mon ikke læger/jordemødre er obs på hvad der skal give hvornår hvis det er planen?

Da jeg fødte min søn i uge 29 sidst, med en fødselsvægt på 800 g samt sværsvangerskabsforgiftning og mange andre komplikationer, er jeg i stor risiko denne graviditet. Jeg ved på nuværende tidspunkt at jeg igen får en meget væksthæmmet dreng ligesom min søn, så jeg skal scannes jævnligt. De skal hele tiden vurdere om hvad han har bedst af. Læge og jordmødre har sagt at jeg kommer til at føde en del før tid igen, og så vil jeg jo rigtig gerne at jeg kan få noget lungemodner til ham :-)

Anmeld

4. november 2013

Kamulla

Nihell skriver:

jamen det får du self også især hvis de siger sådan, men kan man ikke håbe du får lov til at gå længere tid denne gang godt de holder øje med dig ihvertfald, men man skal jo ikke give lungemodner som medicin, jeg fik det uge 30 med min søn fordi jeg fik veer, og de ikke mente de kunne stoppe dem, heldigvis fik de stoppet det med en ordentlig omgang ve-hæmmer

krydser for du får lov til at gå længere tid og self giver de lungemodner når du har den besked i nakken 

Anmeld

4. november 2013

Mortilxx

Kamulla skriver:

jamen det får du self også især hvis de siger sådan, men kan man ikke håbe du får lov til at gå længere tid denne gang godt de holder øje med dig ihvertfald, men man skal jo ikke give lungemodner som medicin, jeg fik det uge 30 med min søn fordi jeg fik veer, og de ikke mente de kunne stoppe dem, heldigvis fik de stoppet det med en ordentlig omgang ve-hæmmer

krydser for du får lov til at gå længere tid og self giver de lungemodner når du har den besked i nakken 

Jeg er bare bange for, at lige pludselig bliver de nødt til at tage ham ud, og så har lungemodneren ikke virket i nok tid osv osv osv Kan huske fra sidst, at det var vigtigt jeg fik lungemodner så hurtigt som overhovedet muligt, da det skulle virke i så lang tid som overhovedet muligt. De er meget obse på mig, men jeg er stadig nervøs og bange, for selvom jeg står med den mest fantastiske dreng i dag, som er sund og rask, er det jo langt fra sikkert, at jeg er så heldig igen :-( krydser fingre for vi kan komme ind i 2014, men det er desværre bare langt fra sikkert Men jeg krydser og prøver og tænke positive tanker, samt ikke og tænke for meget på det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.