Kamulla skriver:
jamen det får du self også
især hvis de siger sådan, men kan man ikke håbe du får lov til at gå længere tid denne gang
godt de holder øje med dig ihvertfald, men man skal jo ikke give lungemodner som medicin, jeg fik det uge 30 med min søn fordi jeg fik veer, og de ikke mente de kunne stoppe dem, heldigvis fik de stoppet det med en ordentlig omgang ve-hæmmer
krydser for du får lov til at gå længere tid og self giver de lungemodner når du har den besked i nakken 
Jeg er bare bange for, at lige pludselig bliver de nødt til at tage ham ud, og så har lungemodneren ikke virket i nok tid osv osv osv

Kan huske fra sidst, at det var vigtigt jeg fik lungemodner så hurtigt som overhovedet muligt, da det skulle virke i så lang tid som overhovedet muligt. De er meget obse på mig, men jeg er stadig nervøs og bange, for selvom jeg står med den mest fantastiske dreng i dag, som er sund og rask, er det jo langt fra sikkert, at jeg er så heldig igen :-( krydser fingre for vi kan komme ind i 2014, men det er desværre bare langt fra sikkert

Men jeg krydser og prøver og tænke positive tanker, samt ikke og tænke for meget på det :-)
Anmeld